SiennaFungai
New member
Hoi iedereen,
Ik ben al een tijdje aan het proberen de adviezen uit dit forum toe te passen.
Maar toch blijf ik te maken hebben met enkele vervelende klachten.
Om jullie een idee te geven wat ik zo allemaal eet en drink, geef ik jullie een kort overzichtje:
Ontbijt: meestal is dit een zuivelproduct(biologische volle kwark, volle yoghurt, producten van zuiver zuivel, opgewarmde volle rauwe melk)
1/2 theelepel blue ice Royal van Green Pasture
Tussendoor: groene appel of zuivelproduct zoals hierboven vermeld
Lunch: roerei OF gekiemd brood of zuurdesembrood met kaas op basis van rauwe melk OF beestenbottenbouillon
Avondmaaltijd: meestal een stuk biologisch vlees of vis met groenten
Tussendoor drink ik meestal verschillende soorten thee
Ik heb vrij veel last van migraine, dus nu ben ik een beetje aan het twijfelen of al die volle zuivel wel goed is daarvoor... Misschien kan mijn lever al die vetten niet goed aan... Wat denken jullie?
Omdat ik ook wat voor mijn tanden wil zorgen, ben ik een beetje bang voor granen en fruit.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje moeilijk om te weten wat ik nu eigenlijk nog mag eten, rekening houdend met migraine en tanden. Ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed...
Bedankt voor jullie adviezen lieve mensen!
Ik ben al een tijdje aan het proberen de adviezen uit dit forum toe te passen.
Maar toch blijf ik te maken hebben met enkele vervelende klachten.
Om jullie een idee te geven wat ik zo allemaal eet en drink, geef ik jullie een kort overzichtje:
Ontbijt: meestal is dit een zuivelproduct(biologische volle kwark, volle yoghurt, producten van zuiver zuivel, opgewarmde volle rauwe melk)
1/2 theelepel blue ice Royal van Green Pasture
Tussendoor: groene appel of zuivelproduct zoals hierboven vermeld
Lunch: roerei OF gekiemd brood of zuurdesembrood met kaas op basis van rauwe melk OF beestenbottenbouillon
Avondmaaltijd: meestal een stuk biologisch vlees of vis met groenten
Tussendoor drink ik meestal verschillende soorten thee
Ik heb vrij veel last van migraine, dus nu ben ik een beetje aan het twijfelen of al die volle zuivel wel goed is daarvoor... Misschien kan mijn lever al die vetten niet goed aan... Wat denken jullie?
Omdat ik ook wat voor mijn tanden wil zorgen, ben ik een beetje bang voor granen en fruit.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje moeilijk om te weten wat ik nu eigenlijk nog mag eten, rekening houdend met migraine en tanden. Ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed...
Bedankt voor jullie adviezen lieve mensen!