Agnes stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Agnes
  • Startdatum Startdatum

Agnes

New member
Goedemorgen.
Mijn naam is Agnes ben 43 jaar en via een lieve vriendin op dit forum geattendeerd.

4 jaar geleden is na een lange verdrietige preriode de essure bij mijn gedaan. Dit jaar is dit in september verwijderd door de vele klachten die ik had en waar ik dankzij een ander forum achter ben gekomen dat het van de essure kon komen.

Door de essure heb ik endometriose ontwikkeld en omdat ik geen medicatie meer wil slikken (de pil) ben ik op zoek naar een andere manier om of van de endometriose af te komen of om in ieder geval pijnvrij door het leven te mogen gaan.

Als er en nog vragen zijn stel ze gerust

Hallo Tanja,
De Essure is op de juiste wijze verwijderd (volledig met eileider), heb hem gezien na verwijdering. ( daarna is hij nog nagekeken omdat er lichte kalkafzetting was) ook kreeg ik te horen dat het deels in de baarmoeder hing en daar gelukkig niet vast zat.
De arts die het heeft verwijderd heeft voor ook maar iets te doen goed navraag gedaan bij collega's die al langer verwijderen, ze wilde niet zomaar aan de slag gaan.

Dank je voor de link, ga ik vanmiddag eens goed voor zitten m alles te lezen.

Met Weston Price ben ik nog niet bekend, kreeg gisteren laat de tip om hier te gaan kijken.

Wat ik zoal eet is het volgende: geen pakjes en zakjes. Geen gewoon brood en andere tarwe soorten door mijn coeliakie. Wel fruit, groente, noten en zaden, havermout (glutenvrij), aardappels. Af en toe gekocht glutenvrij brood, maar het liefst zelf gebakken of van gekocht "meel" of van havermeel en rijstmeel, soms gemaakt met gist, maar meestal met bakpoeder, wijnsteenpoeder of zuiveringszout.
Omdat ik steeds bewuster aan het worden ben dat er veel moet veranderen in mijn eetpatroon ben ik begonnen met de voedselzandloper.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan