Al meer dan 3 maanden erg ziek

• Onderwerp starter Onderwerp starter RobG
  • Startdatum Startdatum

RobG

New member
Hallo iedereen,

Ik heb via mijn broer gehoord om eens op dit forum een bericht te plaatsen aangezien ik al meer dan 3 maanden erg ziek ben. Ik ben al een paar keer naar de dokter geweest en heb een afspraak gehad met de MLD arts, ze krijgen letterlijk niks gevonden alles zou in orde moeten zijn mijn bloedwaardes mijn ontlastingsuitslag buikecho. Ik begin dit wel erg raar te vinden aangezien ik denk dat er wel degelijk iets echt niet goed zit. Mijn klachten zijn vooral buikpijn in mijn maag en ik heb ook het gevoel dat ik bloedarmoede heb, ( terwijl de uitslag aangeeft dat ik dat totaal niet heb ). Ik ben namelijk constant zwak als ik opsta of ga slapen dat maakt geen verschil ik zie ook wazig voor mijn ogen en mijn buik rommelt heel de tijd, ook ben ik kortademig. ik heb er zelfs voor moeten kiezen om niet meer mee op vakantie te gaan dus ik lig nou alleen thuis maar in bed. Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik serieus genomen wordt aangezien er werd gezegd dat de klachten waarschijnlijk gewoon in mn hoofd zitten. Maar dit betwijfel ik aangezien ik me niet depressief of iets dergelijks voel maar het begint me wel op te breken. De volgende afspraak is pas 21 Augustus maar ik weet niet of ik dit nog volhoud, het is echt een gevoel wat ik moeilijk kan beschrijven maar ik kan er mijn dagelijks activiteiten niet meer door uitvoeren, na 6 uur wakker te zijn geweest dan ben ik al zo moe dat ik op bed moet gaan liggen omdat ik anders het gevoel heb flauw te vallen. Heeft iemand ooit een zelfde soort periode van ziek zijn gehad en mogelijke tips waar ik op moet letten?

Groeten Rob

Ik wil je niet nog bezorgder maken dan je al bent, Rob, maar het gaat om zaken uitsluiten, dan kan het daarna alleen maar meevallen. Heb je je al laten screenen voor maag-, lever-, alveesklier- of darmkanker? Ik zeg niet dat je dat hebt, dat kan ik vanaf hier helemaal niet bepalen, maar het is beter om dit zeker te weten. Als ik jou was zou ik een doorverwijzing via de huisarts regelen naar de afdeling Oncologie van je lokale ziekenhuis om dit te laten onderzoeken.

Mike

Weet niet of er iets aan voorafgegaan is. Behalve naar de dokter, om dingen uit te sluiten, kan je nog denken aan een alternatief genezer, al moet je goed naar jezelf blijven luisteren. Op het alternatieve vlak wordt soms te beperkt gekeken. Tekorten aan voedingsstoffen zie je lang niet allemaal in je bloed. Ook belangrijk om te zorgen dat je bloedsuikerspiegel stabiel is.
En kan je misschien last hebben van electro-magnetische velden.

Hey bedankt voor de berichten, ik wou er ook nog graag bij vermelden dat ik merkte dat voordat ik daadwerkelijk ziek werd ik al last had van scherpe kruiden en koffie hier ben ik toen ook mee gestopt, dat lijkt mij dan dat het met mijn maag te maken zou moeten hebben maar het is een hele zoektocht om erachter te komen wat het nou daadwerkelijk is terwijl ik blijf aangeven hoe ziek ik ben. Mijn bloedsuiker spiegel is ook al een paar keer gemeten op momenten dat ik wel aan het trillen was en slap was en die bleek ook in orde te zijn, ik begin me nu ook onderhand af te vragen of ik nou gek aan het worden ben of dat ze mij gewoon niet goed genoeg onderzocht hebben... Dat ik kanker zou kunnen hebben dat zou mij wel sterk lijken aangezien dat op de echo niet te zien was en ik nog pas 20 ben maar je weet het natuurlijk nooit. En ik ga als mijn ouders terug zijn en ik na de eerstvolgende afspraak nog niks meer te weten kom naar een alternatieve geneeskundige voor adviezen.

Hallo Rob,
Vertel eens wat meer.
Rook je, drink je, sport je, hoe is je stoelgang, wat eet je, snoep je veel, slaap je goed? Had je als kind speciale klachten? Inentingen gehad?
Merk je verder nog iets belangrijks?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan