Ik heb nu van Panacur de fenbendazol gekocht,500 mg. Ik heb geen idee HOEVEEL ik er van moet nemen. Ik weeg 66 kilo. Je kunt ze ook halveren,ik denk eerst maar een halve te proberen om te zien hoe mijn darmen er op reageren,hoop niet met diaree,want dan kan ik nergens heen....Is het juist de bedoeling dat je HOOG doseert om zo een boost te geven,of hoeft dat niet? Hoe lang en hoeveel zal ik nemen?
Nadat mijn amandel weer "goed" was( voel alleen mijn keel nog als ik gaap) kreeg ik aan de rechterkant van mijn gezicht last van mijn oor,vocht er uit,pijn. Ook vocht ACHTER het oor,oorschelp aan hoofd vast geplakt,korsten in mijn haar,vieze lucht ( ruikt naar "natte hond") jeukende hoofdhuid ( heb er altijd wel last van,zomers minder als 's winters,maar blijft een zwakke plek) Oren gedruppeld met colloidaal zilver,korsten te lijf met o.a. ook zilver, kokosolie,zalf van Rescue. Net als in de Corona-tijd ook ineens weer last van rode gezwollen ogen,echt hele verdikkingen boven mijn ogen,lijk wel een allien als ik 's morgens in de spiegel kijk,ogen bijna dicht dan. In de loop van de dag wordt het minder maar nog wel rood en zeeeer gevoelig en jeuk aan. Toen is het ook vanzelf over gegaan,wist toen ook niet wat ik er aan moest doen. Nu ga ik fenbendazol proberen....graag tips over de DOSERING! alvast bedankt!
Babbe