AUTISME

Romagi

Well-known member
Wie weet er iets meer over Autisme?

Word je daar mee geboren of kan het ook later ontstaan.?

Ik heb contact met iemand (van voeger op dit forum) .
Ik wil haar gratis iets geven, moet worden opgehaald bij mij. Kan ze niet zelf doen maar een kennis van haar zou het kunnen doen.
Ze praat echt wartaal. Ik kan niet eens mijn adres doorgeven en vragen wanneer het moet worden opgehaald.
................................................................
een stukje tekst van haar
quote:

Dus, vertel me eerst wat ik zoek. Een persoon? Een nummer? Een naam? Een organisatie? Een actie? Zeg het maar.
Dan waar ik dat vind
Dan wat ik moet doen.

En het liefst in welk woord ik achterstevoren moet lezen of van boven naar onder of allebei. 😳😳😳

Nog een stukje tekst
De tijd van hier woon ik?
Of is het de bedoeling dat ik iets moet begrijpen uit de cijfers van jou adres? Alles omgekeerd lezen? Van boven naar beneden van rechts naar links? Echt niet hoor. Tegenwoordig zit ik elk bericht wat me triggert achterstevoren te lezen. De letters op die kaart. De letters op de doos van eerlijk eten. Nu jou adres me eigen adres. Echt te belachelijk. Me leven staat al 6 jaar stil en word echt serieus helemaal gestoord van het nadenken waar dit om gaat wat de boodschap is, van wie en wat nu de verachting is. Behalve een fiets hale

Laatst bewerkt:
Autisme valt onder ASS ofwel autismespectrum stoornissen. Een neurocognitieve aandoening waarbij informatie op een andere manier wordt verwekt. Deze mensen hebben moeite met executieve functies zoals plannen en organiseren. Je wordt hiermee geboren. Medicatie werkt alleen voor secundaire symptomen zoals het verminderen van prikkels. Medicatie helpt niet om het te laten overgaan maar men kan door cognitieve gedragstherapie of training wel beter omgaan met zichzelf en de omgeving. Er bestaan vele vormen van autisme vandaar de naam spectrum stoornis. De communicatie met jou en deze persoon loopt gewoon door haar autisme anders. Het zijn vaak mensen die rigide zijn in hun gedrag en eenzijdig in hun denken en handelen. Repetitief gedrag komt voor.

Nou dat weet ik er van.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen.
Maar ze heeft hier op het forum gezeten en sommige mensen kennen haar en toen leek ze heel oke.
De zoon van een dirigent uit het Concertgebouw orkest heb ik wel eens gezien maar die had goede begeleiding, zowiezo door zijn familie.
Ik snap niet waarom haar huisarts niets in de gaten heeft.
Het gevaar lijkt me dat ze haar eerder opsluiten dan dat ze geholpen wordt.
En dan (gedwongen) medicatie geven waar ze nog gekker van worden,
Ik kan niet in gesprek blijven met zoiemand. Heeft totaal geen zin.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan