Blue Ice Royal producten bewaren

Jordy

New member
Hallo,

Zoals de naam van dit topic al zegt, hoe bewaar je bv blue ice royal capsules en/of vloeibare variant?

Allebei in de koelkast?

Ik heb nu visolie van Minami nutrition morEPA plus.

Op de achterkant van het potje staat dat deze informatie,in mijn woorden even neergezet:

De visolie wordt via super kritische CO2 distillatie verkregen [milde manier]

Is dit kwa kwaliteit minder slecht dan de bekende kritiek op de standaard visolien?

https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl...-60-capsules?gclid=CJXnidPU_7cCFYTItAod2U8A8Q

Ik bewaar ze allebei in de koelkast (ik heb de vloeibare variant). Je kunt met om het even welke visolie aankomen, maar niets kan tippen aan de gefermenteerde levertraan van Green Pasture (Blue Ice).

Mike

Ok duidelijk.

Alleen vraag ik mij nog af of het nu heeft het in de koelkast te doen? als de winkel waar het vandaan komt waarschijnlijk gewoon op een donkere koele droge plek heeft staan? en niet in de koelkast.

Iemand anders die tot betrekking van mijn visolie enige informatie kan verschaffen?

Ik weet alleen dat die van Green Pasture zo stabiel is dat hij ook gewoon in een ( donkere ) kast bewaard kan worden.

Hallo vandaag de blue ice royal binnen :)

Vraag me alleen af de meeste hebben hier vloeibaar of gelvariant.

Is dat vanwege het plastic om de capsule? [wat uiteraard niet gezond is]

Of zijn jullie gewoon meer vloeibaar/gel gewend?

Heb het voor de zekerheid toch in de koelkast gedaan op advies hier,normaliter doe ik dat niet met supplementen.

Er staat geen houdbaarheidsdatum op de flessen (vloeibaar). Ik wil er eigenlijk een paar inslaan of kun je ze ongeopend niet zo lang bewaren? Geopend zet ik hem voor de zekerheid in de koelkast in ieder geval.

Ik wilde net deze vraag opzoeken.

Ik heb mijn pot in een donkere kast staan en hij was vloeibaar.

Zonet pakte ik hem weer en nu was de structuur veranderd in zoiets als hoe kokosolie is. Compact dus.

Ik heb Blue Ice Infused Organic Coconut Oil Regular 780gr.

http://www.vitavie.nl/webshop/Visol...fused_Organic_Coconut_Oil_Regular_780gr..html

Nu zie ik net dat er kokosolie inzit (met bestellen niet gezien) vandaar dat de structuur zo wordt denk ik.

Prima toch?

Dat is niet erg inderdaad. Ik heb de kaneelgel. Maar ben wel benieuwd hoe lang ze geopend en ongeopend houdbaar zijn (heb de vraag ook aan de website gesteld).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan