Chlorella werkt niet ontgiftend!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Siga
  • Startdatum Startdatum

Siga

Well-known member
Ik kwam deze tekst op het internet tegen.

Chlorella. Jammer genoeg is chlorella niet betrouwbaar als reiniger van zware metalen. Dit in tegenstelling tot wat er op internet is te vinden aan informatie. Chlorella pakt wel zware metalen op in het lichaam, MAAR laat het op andere plaatsen weer los. Het verschuift het probleem van het ene orgaan naar het andere orgaan. Ik raad chlorella daarom af als middel om te ontgiften.

Weet iemand hier iets over?

Ik kwam deze tekst op het internet tegen.

Chlorella. Jammer genoeg is chlorella niet betrouwbaar als reiniger van zware metalen. Dit in tegenstelling tot wat er op internet is te vinden aan informatie. Chlorella pakt wel zware metalen op in het lichaam, MAAR laat het op andere plaatsen weer los. Het verschuift het probleem van het ene orgaan naar het andere orgaan. Ik raad chlorella daarom af als middel om te ontgiften.

Weet iemand hier iets over?

Ja er zouden andere middelen zijn die het dan transporteren. Ik herinner me bijv. koriander die dat zou doen.

Ik kwam dit tegen op internet is een alarmbel die mij doet denken aan trollen

Ik zocht dit op en had binnen 20 seconde dit antwoord

Chlorella is een goede ontgifter, evenals Zeoliet (Cliniptolith). Het voordeel van Zeoliet is dat het zware metalen, VOC's (Volitile Organic Compounds) en Ammonium bindt en het vervolgens inkapselt terwijl het via de uitscheidingsorganen je lichaam verlaat. Op die manier kan het "onderweg" geen schade meer aanrichten. Chlorella bindt ook maar zou in principe "onderweg" nog schade kunnen aanrichten omdat de gifstoffen niet ingekapseld zijn.

Karenita, heb jij ervaring met zeoliet. Ik ken het product niet...
Ik heb lood in mn lijf en wil daarvan af...ik lees dat zeoliet dat kan doen

Karenita, heb jij ervaring met zeoliet. Ik ken het product niet...
Ik heb lood in mn lijf en wil daarvan af...ik lees dat zeoliet dat kan doen
Ik heb het protocol van Jan Fredrik Poleszynski gevolgd. Het protocol geldt als kuur na de natuurlijke C infectie, na het zogenaamde V en om je te beschermen tegen 5G - zie onderaan link naar het protocl.

PS: Hij verwijst naar een mengeling van Bentoniet en Zeoliet die héél fijn gemalen is. Bentoniet werkt minder heftig dan Zeoliet maar samen versterken ze elkaar. De ultrafijn gemalen vorm is prettiger om in te nemen dan de grovere vorm én je hebt er ook minder van nodig. Zelf gebruik ik de zeoliet zonder de bentoniet en koop ik die in bij fengcha in Slowenië. Wat de gebruiksaanwijzing en de dosis betreft, die staan aangegeven op de verpakking van de fabrikant. Zeoliet is een prima ontgifter en draagt mijn voorkeur weg.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan