Coronavirus

Als het virus zich niet makkelijk in de buitenlucht verspreid, waarom was er in Madrid dan een uitbraak vlak na het massale protest op Vrouwendag?

Boze krachten die dit blijkbaar te bedreigend vinden. Jammer want het was echt een toppertje!

Net had je toch een link geplaatst? Heb je het over dezelfde link?
Nu weet ik even niet meer waar je deze geplaatst had. Maar andere link was wel te openen.

Net had je toch een link geplaatst? Heb je het over dezelfde link?
Nu weet ik even niet meer waar je deze geplaatst had. Maar andere link was wel te openen.

Oeps, sorry ik zit in 2 topics te klooien.
De link werkt soms wel en dan weer niet. Hier istie nog een keer:
https://www.stopworldcontrol.com/nl/

Hij doet het idd nu helaas weer niet. Ff geleden kreeg ik hem wel open. Jammer.

Het onderdrukken mag wat kosten. Hoe hou je de bevolking klein:

Idioot hoge belastingen (afpersing!)
Angstaanjagerij (Rapport van Rome, Nieuwe ijstijd, Cholesterol, Zure regen, Opwarming, 9/11, CO2, Stikstof, Corona, 2e Golf (van VW) en nog een heleboel meer)
Verdeel en heers.
Deze drie elementen worden door de machtswellustelingen handig gecombineerd om ons leven zuur te maken... zolang wij dat toelaten.

Tb23ciq5gkzr1qfnc29ey1bsa2op9xqkv.jpg

Mike

In mijn dorp zijn er op het horeca plein 135 mensen beboet voor de niet 1.5 meter afstand houden , dit maakt mij woedend ? , ik heb een van de horeca eigenaren gesproken en gezegd dat hij op het hele plein alle andere horeca eigenaren moet doorgeven dat ze als ze horen dat iemand een boete evt gekregen dat ze die niet moeten betalen!  Heb vandaag weer geprobeerd een aantal  mensen wakker te maken ,  en ze vertelt in grove lijnen hoe het zit en dat ze de petitie moeten tekenen, zelfs veel jonge mensen geloven nog in het virus en denken dat het wel overwaait en alles weer als vanouds wordt op korte termijn , ik gaf ze een aantal sites op en ze waren enthousiast eigenlijk allemaal , er was nog iemand die mij lid van de Telegraaf wilde maken , nee dank je , die leugenkrant? Jullie maken het hele land kapot... steek maar in brand die krant, dag!

De Demonstratie Viruswaanzin - De Waarheid Boven Tafel
2.250 weergaven•20 jun. 2020
Willem Engel

Met verbazing hebben we zitten te kijken hoe de burgemeester van Den Haag, heer Remkes een verklaring gaf waarom de demonstratie niet door kon gaan.

"Het Malieveld is niet van elastiek en 10.000 mensen zouden er niet passen".

Ook beweert Remkes dat er een melding van 100 mensen zou zijn geweest. De burgemeester is duidelijk niet goed geïnformeerd. Gelukkig mag hij bijna met pensioen.

Misschien een goed idee dat hij dit 'foutje' nog even rectificeert.

In deze video antwoorden op de meest gestelde vragen:
* De Gemeente Den Haag heeft GEEN ENKEL contact gezocht met onze organisatie.
* Het enige contact dat er is geweest is vanuit de Politie geweest en dat was opmerkelijk goed.
* De demonstratie was aanmeld op basis van 50.000 personen en niet zoals Remkes beweert 100.
* De Politie heeft een positief advies afgegeven aan de Burgemeester.
* Samen met de Politie verwachtten wij een opkomst van 10.000 tot 15.000 personen.
* De Gemeente Den Haag heeft tot het allerlaatste moment gewacht om ons mede te delen dat het niet door kon gaan. Hierop moesten wij vrijdagmiddag een spoed kortgeding aanspannen waardoor wij pas om 19.15 uur uitslag kregen dat de demonstratie werd verboden.

Hierdoor hebben wij als organisatie veel schade geleden maar wat ons betreft is de schade aan de democratie velen malen groter.

* En last but not least... de NOS was eerder op de hoogte dan wij. Zo moesten wij het van de NOS vernemen dat wij geen toestemming hadden.

Zoals aangegeven mogen wij als Viruswaanzin niet demonstreren op het Malieveld. Ook mogen wij niet langer oproepen om naar het Malieveld te komen. Wij roepen wel op tot Liefde en Geduld.

Wij doen ons best het gehele online programma live te streamen!

WE WENSEN JULLIE ALLEMAAL EEN HELE MOOIE ZONDAG!

Reactie op “De denkfouten van Willem Engel over het coronavirus”
Share this...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Onlangs werd door Pepijn van Erp een artikel geplaatst op de website Kloptdatwel.nl, waarin hij het, naar eigen zeggen, heeft over “De denkfouten van Willem Engel over het coronavirus”

https://viruswaanzin.nl/belangrijk/reactie-op-de-denkfouten-van-willem-engel-over-het-coronavirus/

#15 Maatregelen zijn flauwe kul: Professor Pierre Capel en Ab Gietelink
32.444 weergaven•20 jun. 2020
Cafe Weltschmerz

Hoogleraar experimentele immunologie Pierre Capel noemt op basis van de cijfers de coronamaatregelen ‘flauwe kul’. Hij legt uit waarom kinderen tot 16 niet vatbaar zijn en welke risicogroepen er wel zijn. Maatregelen als 1,5 meter, mondkapjes en de lockdown noemt hij ‘onzin’ en het vaccin komt er niet. Pierre Capel (74 en te dik) hoort zelf tot de risicogroep en vertelt wat hijzelf zou doen bij besmetting. De geneesmiddelen hydroxychloroquine, dexamethason en het mechanisme ionisatie werken volgens hem wel.

Ik dacht er precies zo over. Tot ik een paar weken geleden toch besmet raakte met het corona virus. Ik kwam in het ziekenhuis terecht en later op de IC en ben door het oog van de naald gekropen. Ik heb onderweg meerdere gezinsleden aangestoken en zo ook mijn moeder die bij ons inwoont. Helaas is zij onlangs overleden. Ik word verscheurd door schuldgevoelens. Ze was 65, een vitale gezonde vrouw die nog om de dag tien km hardliep, geen gezondheidsklachten, deed mee aan lifelines en komt elke keer helemaal gezond en goedgekeurd door de keuring. Mankeert niks. Maar ik heb haar aangestoken en zij heeft het niet overleefd. Ikzelf was er ook bijna niet meer geweest. Ik heb in de corona hel geleefd en ik leef er nog steeds elke dag in. Mijn testen zijn nog steeds positief en ik zit dus thuis in quarantaine. Ik zal niemand door deze hel laten gaan als ik ben gegaan. Dus hou ik mij aan de regels van het RIVM. Ik wil nooit meer op mijn geweten hebben dat ik iemand zou hebben aangestoken. De ene persoon fietst er gemakkelijk doorheen, de andere valt binnen een paar dagen dood neer. Je weet het niet. Je hebt maar tot op bepaalde hoogte invloed op je gestel maar maak jezelf maar niks wijs. Ik dacht ook: donder maar op met je 1,5 meter samenleving. Ik heb ook een kleine horeca voorziening. Ik gad echt schijt aan de regels. Wat een onzin. En dat voor een griepje. Wacht maar tot je het krijgt riep men om me heen. Nou prima je kan het maar gehad hebben. Nou ik lig hier op een bed in de kamer en moet pissen in een fles die naast mijn bed hangt omdat ik te zwak nog ben om op te staan. Mijn kont moest worden afgeveegd en ik ben gevoerd als een baby. Is dat het waard? Hoe onnatuurlijk die 1,5 meter ook voelt, het went wel weer. En de kans dat ook jij zo ziek wordt als ik of zelfs komt de overlijden is niet nul. Dit virus doet niet aan leeftijd of gender maar kan genadeloos toeslaan en dan ben je overgeleverd aan de elementen. Ik leefde gezond, ik deed alles volgens de boekjes en toch was ik er bijna niet meer geweest. Corona is hier. En blijft hier voorlopig. Pas je leven en die van een ander daar op aan. Het gaat over. Het komt goed. Maar daar moeten we wel wat voor doen. Ik was ook anti vaccinatie maar nu sta ik vooraan als er eentje wordt uitgedeeld. Zo ziek wil ik van mijn levensdagen niet meer worden. Mocht ik nog eens corona krijgen dan knoop ik mezelf op. Langzaam stikken is mensonterend. Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.

ps ik had in het begin ook asymptomatische klachten. En ik ben waarschijnlijk door een klant aangestoken. Ik zou het niet weten. Ik kwam overal en zag iedereen. Ik weet dus ook niet hoe omvangrijk de mensen zijn die uiteindelijk heel ziek zijn geworden door mij. Dat houdt mij wel bezig. Ik heb spijt van mijn gedrag en starheid. Ik ben nu voor de 1,5 meter en heb mijn desinfect altijd in de tas zitten. Ik blijf voorlopig thuis (kan ook niet anders want ik kan geen vork verleggen nog) maar ik dacht ik wil jullie toch even die andere kant laten horen.

Iedereen kan namelijk besmet raken, en jij kan vervolgens ook weer iedereen besmetten. En niet iedereen fietst daar gemakkelijk doorheen en je weet niet hoe het er bij jou inhakt. Je moet niet op je geweten willen hebben dat door jou toedoen er mensen sterven. Omdat je nu eenmaal graag het laatste woord wil hebben of tegen de maatregelen wil schoppen.

Want hier in Nederland hebben we het hartstikke goed. Je zou verdomme maar in Korea wonen waar je zelfs los van de corona crisis niet mag denken wat je wil. Hier kunnen en mogen we praktisch alles en toch blijven we door zeiken en gooien we termen erin als dat we een politiestaat zouden worden. We zijn verwend. Dat zijn we. Kijk naar wat je wel hebt in plaats van naar wat je niet hebt. En blijf gezond en pas een beetje op elkaar.

Beste Limboman, het spijt me heel erg voor jou dat je zo erg geleden hebt onder het coronavirus en nog en dat je zelfs je moeder erdoor bent verloren terwijl ze nog zo goed functioneerde op haar 65ste en die je zo dierbaar was/is. Mijn partner (man) is ook ziek geweest van minstens een griep (niet getest) die hem op de luchtwegen sloeg vanaf half maart met koorts en nog meer dingen (hoofdpijn, oogonsteking, kortademig, geen conditie meer over): nog steeds is hij nu moe sindsdien. En ik ken nog een man (68 jaar): ook flink ziek op de luchtwegen (was al astmatisch) in februari al en nog steeds een slechte conditie nu sindsdien. Het is geen grap die corona: dat zeker niet. Alleen voor die 1,5 meter is gewoon geen enkel solide wetenschappelijk bewijs dat het de corona op afstand houdt omdat je het via de lucht verspreidt.

Hierover:
Ik was ook anti vaccinatie maar nu sta ik vooraan als er eentje wordt uitgedeeld. Zo ziek wil ik van mijn levensdagen niet meer worden. Mocht ik nog eens corona krijgen dan knoop ik mezelf op. Langzaam stikken is mensonterend. Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Gisteren zag ik een video van Pierre Capel: hoogleraar immunologie waarin hij zegt dat als je heftig reageert op het Covid-virus zelf: dan reageer je ook zo heftig op het vaccin. Dus (alleen al daarom) zou ik als ik jou was 3 x nadenken voor je dat vaccin in je aderen laat jassen. Dit afgezien van het feit dat het in jouw geval onnodig is om nog eens een vaccin te nemen voor hetzelfde virus waarvoor je al zo voor hebt moeten vechten om het te boven te komen. En afgezien van nog zoveel andere redenen om geen vaccin te nemen (de toevoegingen naast het dode virusmateriaal die je niet in je lijf gespoten zou moeten willen hebben).

Hier is de video:

Over die navenante reactie op het vaccin als op het virus zelf: dat zegt hij ergens op tweederde of zo in de video.

Omdat het altijd gekker kan in Amerika: een winkel met COVID-19 essentials. Mondkapjes horen qua kleur en design wel te matchen met de rest van je kekke outfit.

Het enige voordeel dat je van een mondkapje hebt is dat de gezichtsherkenningssoftware (mooi woord voor galgje, maar dat terzijde) je gezicht niet kan scannen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan