Hoi, in het dorp waar ik woon was een hoekje op het marktplein ingericht voor stil protest, bloemen, de vrijheidskrant (die mochten passanten meenemen) , een boomstronk met daarop een soort van collage , einde democratie , geen 1.5 meter samenleving enz . Om 17.30 kwam de politie aanrijden , het is een autovrij horecaplein, ze stapten stoer uit en stopten alles in een grote vuilniszak ... ik liep er snel naar toe en zei, jeetje moet dit nou? ja orders mevrouw , dit is slechts om medeburgers te informeren dat iedereen in Nederland straks zijn vrijheid kwijt raakt dat is verschrikkelijk ! dit is slechts een stil protest , ook u zult straks de dupe zijn van de deep state plannen van onze regering , ik hoop dat jullie wel achter de burger blijven staan! we hebben elkaar nog hard nodig ... Mevrouw dit mag niet vanwege het virus... en wat er zondag gebeurd is ..echt niet normaal hoe mensen zich gedroegen! ik zei je bedoelt die ME in burger die rellen gingen trappen en daarna iedereen insloot en arresteerde ? schandalig , ik kan begrijpen dat er agenten zijn die denken zo ga ik niet met mijn medemens om, ik stop ermee, Mevrouw was u erbij ? Nee dit keer niet,het is heel anders gegaan mevrouw... Meneer nee helaas echt niet , gaat u aub na u dienst gewoon eens de alternatieve media doorlezen en denk er over na , en ook over uw toekomst ik heb respect voor de politie en begrijp dat u in een moeilijke situatie zit maar ...u bent ook maar een mens die orders uitvoert vanwege uw functie als agent maar blijf wel een mens met een eerlijk hart alstublieft meneer.. viruswaanzin.nl is misschien een begin voor eerlijke info op internet , goedenavond verder en ps die vrijheidskranten die u daar net meenam leg die aub in jullie kantine , dat is het ware nieuws en daar draait het op ..