Coronavirus

T94o4eouim8ptwt9wylyvn7q7cqc5z54t.jpg

In Lincoln county Oregon willen ze dat alleen 'witte mensen een mondkap dragen!

https://nypost.com/2020/06/23/oregon-county-issues-face-mask-order-exempting-non-white-people/

Joost

Ik weet wel aan wie ik die tabletten kan geven🙄
Ik stuurde vanochtend naar een familielid het artikel van Henk door over de Rockeffeler Files en dat hele plan. Volgens haar zijn we gewoon al verloren. Ze zegt dat ze alle middelen hebben om in te zetten, ze hebben zo rap dit plan uitgevoerd en ze zien dat het werkt. Wij kunnen hier niet tegen op boksen.

Heb er nog niet op gereageerd ik heb al lichte hoofdpijn.

Valt mij ook op, Ik zie nergens je oproep terug om naar burgerfront te gaan en ook niet dat YT filmje waar die stille tussen de vechtende menigte staat.

Ook de foto waar een cirkel om de wapenstok is getekend kan nergens terug vinden.

@Mike dat gevoel had ik al een tijdje dat er iemand met dit forum zit te fucken! Die trollen ineens zo aanwezig maar ook werd ik regelmatig vd site afgegooid. Ze zijn grote schoonmaak aan het houden😉

Ik heb het neergelegd bij onze webmaster Jim. Is er iemand bezig om van buitenaf met ons te fucken?!

Mike

Dat zou me ook niets verbazen, maar dat is mi een groot compliment ...
En het geeft je de kans om je site verder te beveiligen dus weer een stap hoger brengen dat dit soort zaken minder makkelijk gaan.
Anders gezegd het zijn de verkeers doden in autos die er voor gezorgd hebben dat ze nu zo veilig zijn ...

T8z2gc2ga5hcuj8x04koj7s4f1qa79qp1.jpg
Gistermiddag en gisteravond merkte ik al problemen. Kwam steeds niet op de site omdat de server niet reageert. Dacht dat het aan mijn tel lag.

Hier nog een keer de foto van de man met wapenstok.

Ik heb het vanmorgen ook geprobeerd, en het heeft heel lang geduurd totdat ik op het forum kon komen. Ik heb die links van burgerfront in de favorieten opgenomen, dus zo vind ik het steeds terug.

Dorothé

1,5 mtr is voor het klootjesvolk uiteraard.

https://video-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.24130-2/10000000_268674924405035_8377894034619592067_n.mp4?_nc_cat=109&_nc_sid=985c63&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6Im9lcF9oZCJ9&_nc_ohc=kdGkpN0mtNYAX-ogLYV&_nc_ht=video-ams4-1.xx&oh=5ae6daa1a0d14c469ef768f1b6ca640f&oe=5F1A2CD3

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan