Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het schandaal omtrent HCQ word alleen maar groter!
Dr. Meryl Nass heeft een wespennest blootgelegd van door de overheid gesponsorde Hydroxychloroquine-experimenten die waren ontworpen om ernstig zieke, in het ziekenhuis opgenomen Covid-19-patiënten te doden.
Op vrijdag 19 juni ontdekte Dr. Nass een derde “nog erger” hydroxychloroquine-experiment. REMAP richt zich op patiënten die beademd zijn of in shock zijn – d.w.z. bijna dood. Dergelijke patiënten kunnen nauwelijks toestemming geven. In plaats van te proberen hun leven te redden, worden ze gebruikt met meerdere hoge doses hydroxychloroquine en andere geneesmiddelen waarvan de combinatie gecontra-indiceerd is.
Jeetje ik zag net een foto vd persconferentie van vandaag van onze minister van volksgezondheid. Wat ziet hij er ongezond en ondervoed uit? Hij heeft het uiterlijk van een veganist. Er is echt iets heel vreemds met die gast. Die ogen ook heel strak. Er klopt echt iets niet.
Ja, die ogen staan heel strak, ongelooflijk, enge ogen. Ik vind hem echt een griezel. Net zo'n Dracula. Dracula heeft ook een elegante stijl en de Jonge ook. Een echte koude koelbloedige kikker.
Als er meer belangstelling is voor de video met Karel van Wolferen en Sven kan ik een download link maken waarbij je die video (720p) op volle snelheid kan downloaden.