Coronavirus

Hoppa! Weer een kort geding tegen de staat. Het laat maar weer eens zien hoe het RIVM met wetenschap omgaat.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2338499-laboratoria-slepen-staat-en-ggd-s-voor-de-rechter-om-uitsluiting-coronatests.html

Ook deze man heeft zo via zn blog veel mensen die hij bereikt en dat is belangrijk mi de link van maurice is menigeen bekent denk ik.

https://www.maurice.nl/2020/06/18/game-set-het-zijn-de-aerosols/

Waar wordt je ziek van? (Tom Lassing)

25/06 7:45

Maurice de Hond heeft zijn ziel en zaligheid in de zoektocht naar de redenering van de 1,5 meter gelegd.
Zijn conclusies zijn zo goed onderbouwd en zo vernietigend voor het RIVM dat ik na het lezen van dit artikel maar één woord wilde zeggen:

WAUW

In het artikel haalt Maurice heel de motivatie voor de 1,5 meter onderuit. Niet met 'ik vind dat', of 'het voelt niet goed', maar puur door te kijken naar waar die 1,5 meter op gebasseerd is en dat onderzoek dan ook te onderzoeken.
De 1,5 meter van het RIVM en de WHO komt voort uit één(!) onderzoek uit 1930.
Vervolgens interpreteren ze dat onderzoeken volkomen verkeerd.
Maurice toont het keihard aan. Het staat in dat onderzoek!
Dit had honderdduizenden mensen hun leven kunnen redden EN het had miljoenen mensen de ellende van een mondkapje in de openbare ruimte kunnen schelen.
Ik heb het kapje nu één keer opgedaan in het openbaar vervoer. Namelijk op een pont in Amsterdam. Op de terugweg heb ik die onzin geweigerd. Dat kan je 240 euro kosten, maar ik ben zonder mondkapje buiten op het pont blijven staan.
Die onzin moet gewoon ophouden.
Als we nu als mensen en ondernemers niet ons leven terugeisen, dan heb je straks gewoon niets meer te zeggen.

Ben je binnen, dan zijn een goede luchtverversing en hoge luchtvochtigheid een goede zaak.
Waarom zien we overal uitbraken in slachterijen en werd de eerste uitbraak zichtbaar op die overdekte markt in China? Een koude omgeving en slechte luchtcirculatie. Ideaal voor aerosols. Die zijn namelijk de oorzaak.
De gekoelde omgeving in de slachterij, maar ook in de supermarkt is de gevaarzone.
Buiten is geen enkel probleem.
Daarom is niemand ziek geworden na de demonstratie op de dam.

Even kijken, dus, personeel die hard aan vakantie toe is word alsnog belemmerd! Vandaar zeker die extra bonus die vandaag bekend werd. En dat terwijl gisteren nog gezegd werd dat ze gekort werden op toeslagen omdat ze extra hadden gewerkt! omgekeerde wereld dit!

Ziekenhuispersoneel dat naar het buitenland op vakantie wil, loopt het risico gekort te worden op het salaris mochten ze daar wegens coronamaatregelen vast komen te zitten. Zorgvakbond NU91 is daar woedend over, zeker ook omdat het personeel juist nú zo aan vakantie toe is.

https://www.destentor.nl/regio/ziekenhuis-betaalt-personeel-geen-loon-als-ze-na-buitenlandse-vakantie-niet-aan-het-werk-kunnen~a0da63e2/?fbclid=IwAR38rokTl_tOUt4iAqfr0bjZVfC53JiLY53vmote18M1B4QGa2_qP1_aapU

Covid cijfers en lessen (Tom Lassing)
26/06 7:41

Kent u Hong Kong? Daar wonen duizenden mensen zelfs letterlijk in kooien van 2 kuub. Puur omdat ze zich niet meer ruimte kunnen permitteren. Zo duur en zo overbevolkt is die stad. Enig idee hoe zwaar Covid daar heeft toegeslagen?
op 22 juni stond de teller op 1.132 mensen besmet en 5(!) doden.
Taiwan dan... Een dichtbevolkt eiland... Veel dichter bevolkt dan Nederland en België, 446 mensen besmet en 7(!) doden.
Hoe is het mogelijk?
Wat deden ze anders? Belangrijk is, ze hebben vanaf dag 1 IEDEREEN getest op temperatuur. Overal waar je naar binnen wilde, werd je getest. Was je te warm, dan moest je direct twee weken apart.
Ze namen het heel serieus. De overheid en de mensen zelf.
Japan... 17.864 besmettingen, 953 doden. Hoeveel doden onder de 30? Slechts
1(!) Dat was een veel te dikke sumoworstelaar.

Wat is er anders behalve die serieuze aanpak? Een ander belangrijk punt is dat er in die landen veel minder overgewicht is. Mensen zijn er gezonder. Daar zouden we het wat mij betreft ook eens over mogen hebben! Vraag je eens af, is Covid dodelijk of is onze slechte gezondheid dodelijk?

De dodelijkheid van Covid is onder de 60 laag. De meeste doden onder die leeftijd vallen bij mensen met andere onderliggende problemen. Vooral te dik zijn en een slechte conditie hebben is gevaarlijk.
Maar zoals al gesteld, moet je daar Covid de schuld van geven?
Covid is meer de waarschuwing dat je beter gezonder kan gaan leven. Doe je dat niet, dan ga je eerder dood. Dat is geen nieuw bericht. Covid is echter wel een nieuwe reden om dood te gaan.

De gevaren
We weten ondertussen al wat de gevaren zijn... namelijk een slechte gezondheid, slechte ventilatie en/of een koude omgeving in combinatie met die slechte ventilatie. (Vandaar de enorme hoeveelheid aan besmettingen in slachthuizen!)
Maar toegeven doen de mensen aan de macht dat niet. Immers, toegeven is macht afstaan EN in feite ook toegeven dat je het vanaf de start in Europa helemaal verkeerd hebt aangepakt.
Dat bewijzen Hong Kong, Vietnam, Japan en Taiwan al.
Het volk dan massaal verbieden te demonstreren en door de ME in te zetten als een fascistische knokploeg het Malieveld laten ontruimen dan de beste reactie?
Neen, daarmee is de tegenstelling tussen de macht en het volk alleen maar enorm toegenomen. Het is nu steeds duidelijk aan het worden dat hier blijkbaar meer meespeelt. De staat wil machtiger worden. Politici van de huidige generatie hunkeren naar absolute macht. Niet alleen in Turkije, Brazilië, de VS, het VK, Rusland, en de Filipijnen, maar ook hier in West Europa en zelfs hier in Nederland.
Aan de macht zijn wereldwijd de enge mannen gekomen... Blijkbaar is het nu hun tijd om massaal op te staan en hun masker af te gooien. Het gordijn gaat open en ineens staan de fascisten aan de macht vol in het licht.
De ME laat zich ondertussen iets te graag gebruiken als fascistische knokploeg. Het geeft in mijn ogen goed aan uit wat voor mannen die knokploegen blijkbaar bestaan. Ze willen me iets te graag lekker rondrammen.

De vraag is wat wij als volk nu gaan doen. Laten we het gebeuren?
In het jaar 2000 gaf ik aan dat naar mijn idee het jaar 2020 het dieptepunt voor de samenleving zou worden. Tot op heden is dat beeld nog uitgekomen. Na het dieptepunt zou het dan nu beter moeten worden, maar dat wordt alleen maar realiteit als we er samen wat aan doen.
De hang naar de fascistische heilstaat die ons als volk alles oplegt, moet stoppen. De corpocratie die we ook in de jaren dertig van de vorige eeuw zagen, moet een halt toegeworpen worden. Het is een zeer giftige combinatie gebleken en we vergaten de lessen van weleer.

Ik heb recent gesproken met een ex agent en gevraagd naar wat hij nog kon vertellen over het politie optreden van afgelopen weekend.

Een ME'r is een reguliere agent die zich vrijwillig er voor opgeeft.

Er was een tijd dat er een leegloop was bij de politie (waarom ..?) en men is toen gaan recruten en kwam tot de conclusie dat er niet genoeg mensen op af kwamen laat staan door de selectie procedure kwamen dus was het noodzakelijk om de toelatings eisen te verlagen met alle gevolgen van die en het is precies dat wat we nu zien.

In zijn vele jaren van actieve dienst op straat heeft hij nooit zijn wapenstok nodig gehad.

Hij kon iemand die bij de ME zat en kon al aan de ogen zien dat dit een dik hout zaagt men planken type was .....

De ME wordt aangestuurd door een zeg commandant die 8 ME'rs aanstuurt.
Ze worden opgeleid en de nummer 1 is ... gehoorzaamheid .... dont ask just do as your told ...!

Alles wat een ME'r doet is in opdracht van de commandant die ze via de oortjes inspreekt daarom zie je ze in lijn niets doen tot dat de opdracht komt en dat is wat je ziet ongeacht of het rechtvaardig is of niet en wie of wat ze voor zich hebben.

Je kan je voorstellen hoe deze mensen kijken naar eea.

Wat het nog gruwelijker maakt is dat de ME'r van zondag op maandag de buurtagent kan zijn ...

Het Nederlandse onderzoek naar de twee malariamiddelen chloroquine en hydroxychloroquine wordt definitief stopgezet. De studie werd tijdelijk stilgelegd nadat uit een ander groot, wereldwijd onderzoek bleek dat de medicijnen niet deugdelijk zouden zijn.

https://commonsensetv.nl/waarom-stopte-nederland-zo-abrupt-met-onderzoek-naar-hcq-hydroxychloroquine/

De moordgolf op ouderen in Nederland, veroorzaakt door de bizarre, onterechte, levensgevaarlijke en vernederende maatregelen die geesteszieke mensen zoals Mark Rutte en Hugo de Jonge ons opleggen, gaan verder en verder.

https://commonsensetv.nl/genocide-op-ouderen-door-nederlandse-regering/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan