Coronavirus

Dank RIVM voor deze duidelijke uitleg, we zaten er met smart op te wachten!
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/vaccins

De man achter de Zweedse coronastrategie omschrijft de lockdowns die in een groot deel van de wereld zijn ingesteld als een vorm van ‘krankzinnigheid’. Een lockdown druist in tegen alles wat we weten over virusuitbraken, aldus Anders Tegnell.

https://www.ninefornews.nl/zweedse-coronastrateeg-lockdown-is-vorm-van-krankzinnigheid/

Gehakketak over de Covid-apps:
https://decorrespondent.nl/11357/corona-apps-laten-zien-geen-overheid-kan-meer-zonder-apple-en-google/553051829-1147fccf

Ik kan dit topic niet meer lezen ineens?

Kwam dit tegen op fb:

14 mins ·
Did Bill Gates kill his former employee along her child and father?? What did she know that could have got him arrested? They mysteriously drowned in a 4ft pool?? #WAKEUP

She was the US Program officer at the Bill Gates Foundation She oversaw 17 BILLION in Federal Grants & budget spending. (Interesting how none of that is mentioned in the CNN article). Herself, her daughter and a grandfather all drowned in their new pool. Ok sure! 3 people drowning in a pool at once seems very likely. Mmmhhmmm 👌🏼

William Christenson

https://www.cnn.com/2020/06/23/us/three-family-members-found-dead-in-nj-pool-trnd/index.html?ofs=fbia

Complotdenker

Waarschijnlijk komt het fb bericht hiervan:

https://celebritiesdeaths.com/bharat-patel-nisha-patel-of-east-brunswick-nj-family-found-dead-in-pool/

Twitter van Nisha is afgeschermd, maar volgens deze bron (geen idee wie of wat en of het betrouwbaar is - zo te zien wel een Obama supporter) leeft ze nog:

Mogelijk is het dus een dwaalspoor en gaat het om een andere Nisha G. Patel. Volgens de linkedin woont/werkt degene die bij bill hoort niet in de staat NJ?

Het is niet logisch dat er zomaar 3 mensen verdrinken, maar als je niet kan zwemmen is het zo met je gedaan. Graag zou ik weten of het om de echte Nisha gaat, alleen dan wordt het interessant. Als je googelt kom je meerdere Nisha Patels tegen dus dat gegeven op zich zegt niet veel. Verder is haar info vrij afgeschermd.

Past ook in complotdenkers draadje:

Geschilderd in 1994...!!
Toeval..? Nee, toeval bestaat niet, alles is gepland zo ook de zogenaamde corona crisis en de dramatische dingen die nog gaan komen, dit is pas het begin en het wordt nog veel erger...
Tibv81ah7nn4nv6k78gfr7wwly7kcmrur.jpg

Sinds gisteren ben ik in Frankrijk. De Fransen lopen massaal gemuilkorfd 😷 over straat en in winkels. Sommigen dragen ook een muilkorf als ze alleen in de 🚙 zitten.

Hier zie ik veel meer 😷 dan in Nederland. Ouderen, jongeren, kinderen van net zes jaar oud, alles is gemuilkorfd. 🤯

Ze doen er alles aan om het Coronavirus te stoppen! 🤨

Over de gevolgen van de plandemie:
https://coercioncode.com/2020/06/27/lethal-lockdowns-the-who-cdc-global-genocide/

Ze doen er alles aan om het Coronavirus te stoppen!

Ook op het platte land zie ik dit, wellicht in mindere mate dan de stad

Ook de radio sport die waarschuwt voor het gevaarlijke virus kom nog vele malen per dag voorbij op de radio

Gisteren bij de vrijdagavond ontmoeting kreeg ik van de gastvrouw al gelijk het verzoek of ik mijn menig voor mij wilde houden.

Aan de andere kant van de tafel hoorde ik een 5G verhaal, daar ga ik volgende week maar eens bij zitten.

Hier hetzelfde, zeker 80% met mascarilla en ook veelvuldig mensen alleen in de auto met een mascarilla.

Laatst nog in een supermarkt waar aan de deur iemand staat voor het uitdelen van de handschoentjes en handgel. Zonder masker mocht ik niet binnen.  Probeerde hem ten eerste met de ´´wet´´ te overhalen waarin 5 redenen staan dat je geen masker nodig hebt :

+ of je bent afhankelijk van iemand en kan niet alleen het masker op en af zetten

+ of je kan het niet betalen

+ of door overmacht

+ of door een gejustificeerde aandoening met bewijs

+ of door ademhalingsproblemen (waarbij in d wet niet staat dat je bewijs moet leveren)

Kwam er niet in, hij nodigde me zelfs uit om na zijn uren het dispuut achter het gebouw te regelen.

Volgende dag terug gegaan met bewijs, mocht er nog niet. Hij ging de politie bellen, heb dat dan zelf maar gedaan, en hij moest me dus binnenlaten.

Een internationale coronasekte: prof. Michaéla Schippers en Ramon Bril
8.847 weergaven
27 juni 2020
Cafe Weltschmerz

De maatregelen lijken inmiddels voort te komen uit een internationale sekte: stelt prof. Michaéla Schippers. Hoogleraar Michaéla Schippers is geschrokken van de reactie van onze overheid. Op de (verboden) demonstratie is veel geweld gebruikt om mensen die voor hun vrijheden opkwamen terug te slaan. Het verbod op demonstreren en het wisselen van rechters is opmerkelijk dictatoriaal voor Nederlandse begrippen. Maar daarnaast begint ze het gevoel te krijgen dat we in een globale sekte terecht zijn gekomen. Alle wereldproblemen zijn gereduceerd tot een probleem en een oplossing. Middels gaslighting en andere nare psychologische technieken worden mensen met behulp van grote angst in een richting geduwd waar velen van ons niet willen zijn.

Wat leven we toch ook in een HEL van een wereld!
Nederland een dictatuur? Had ik jaaaaren geleden nooit durven bedenken!

Nou, is wel duidelijk wat er in het episch centrum van het episch centrum in het Elmhurst ziekenhuis in NY gaande is. Voor allerlei ziekten krijgen ze niet zo massief veel geld als voor covid, 29.000 dollar voor patiënt aan beademing, mensen met negatieve uitslag werden zelfs aan apparatuur gelegd zonder te vertellen zelfs, allerlei ziekten door elkaar, ingehuurde tandartsen enz dus niet deskundig in long toestanden.

Een ingehuurde verpleegster die zag dat daar heel veel fout ging heeft ook zaken stiekem gefilmd . Ik heb niet filmpje gekeken, wel groot deel van tekst gelezen

https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2020/06/27/elmhurst-hospital-coronavirus.aspx?cid_source=dnl&cid_medium=email&cid_content=art1ReadMore&cid=20200627Z1&et_cid=DM573744&et_rid=903415961

De WHO in hun eigen woorden - definitie van wat een 'pandemie' is reeds versoepeld in 2009!

https://www.who.int/bulletin/volumes/89/7/11-086173/en/

Mike

Ik doe niet mee aan die anderhalve meter onzin en ook nooit gedaan. Ik desinfecteer mijn handen niet, ik draag geen mondkapje, ik geef iedereen die wil een hand of een knuffel en ik laat iedereen in woord en daad zien dat ik heel die Coronascam bullshit vind.

Ik doe gewoon normaal zoals ik altijd heb gedaan, niet uit disrespect voor ouderen of zwakkeren, maar gewoon om iedereen te laten zien dat er niks aan de hand waarvoor we anders zouden moeten doen dan normaal. Willen ze mij hier vrijwillig aan mee laten doen, dan moeten ze toch met een beter verhaal komen dan gezever over een levensbedreigende pandemie.

Ik roep iedereen op tot deze burgerlijke ongehoorzaamheid, want goed voorbeeld doet goed volgen. Hoe meer mensen weer normaal gaan doen, hoe eerder de mensen die nu nog steeds panisch doen zich zullen gaan afvragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Laat gewoon zien dat je relax bent en wie zich ziek of zwak voelt of om andere redenen denkt of gelooft dat afstand houden zinnig is kan uit eigen initiatief afstand houden of thuis blijven. Uit respect zal ik die mensen niet tot dichtbij benaderen, maar dan zullen zij zelf moeten aangeven dat zij degene zijn die een aparte behandeling willen. Ik geloof niet in de zin van de Corona-maatregelen en ga dus ook geen hygiëneregels toepassen die in een operatiekamer thuis horen om dezelfde reden als waarom ik niet in een imkerpak over straat ga omdat er mensen zijn die dood gaan aan een wespensteek...

Dus Rutte, deze 🖕🏽 kan je krijgen. 🥳👻🤡

En nee, ik ben niet tevreden met de aankomende versoepeling van de Corona-maatregelen. Ik ben ook niet tevreden als de 1,5 meter regel wordt opgeheven. Ik ben pas tevreden als dit corrupte, criminele kabinet opgerold, gearresteerd en berecht is! Laat ze al het geld dat ze nu al verspild hebben aan deze poppenkast zelf uit eigen zak maar terugbetalen! Om nog maar te zwijgen van al die mensen die onnodig gestorven zijn omdat een goed werkend medicijn is verboden en omdat veel mensen die werkelijk zorg nodig hebben niet naar een ziekenhuis meer durfden te gaan. Schadeclaims zijn hier op z'n plaats! 😠
ag635ox5vhgof1md3oaxhjewma0enl6c.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan