Coronavirus

Ta71vwdllvi7ch9eaa525xc8wj9jbwykp.jpg

Mike

Kreeg deze net doorgestuurd. Ik weet niet wie het is maar deze vrouw valt flink door de mand.
https://www.facebook.com/104144974581107/posts/197927161869554/

Ja zal mij niks verbazen dat politici zoals Hugo en Rutte ook onder media aandacht zich laten vaccineren, met een zoutoplossing oid welteverstaan maar dat maakt niet uit de gemuilkorfde schaap zal dat toch niet doorhebben. Alles op tv is echt.

Ja Sampjes, en ik zat ook met de gedachte dat al die vaccins strakjes helemaal niets doen, gewoon goedkope rommel wat duur betaald wordt en deze nep vaccins zijn netjes betaald en er wordt een hoop geld aan verdiend. Een groot deel gaat denk ik ook niet gebruikt worden.

Ze zullen niks doen? Daarom heeft astrazeneca zoveel rechtszaken tegen zich. Zou mij niet verbazen als het straks standaard vaccin gaat worden voor pasgeboren baby’s.

“Corona-spookvirus hoax als dekmantel voor de “vooruitgang”.

https://www.telegramnl.eu/al-het-nieuws/kinderen/kinderen-spontaan-bloedneuzen-corona-spookvirus-hoax-als-dekmantel-voor-de-vooruitgang/

en ik zat ook met de gedachte dat al die vaccins strakjes helemaal niets doen,

Nou daar zou ik maar niet zo zeker van zijn hoor. Ik denk dat ze zeker wel schade zullen toebrengen. Toen ik zei zoutoplossing injectie voor Rutte en Jonge die krijgen natuurlijk niet het ‘echte’ vaccin maar doen dit als spel voor het toeziend oog vd camera. Wij het Slavenvolk zullen wel het dodelijke dan wel beschadigende corona vaccin krijgen. Met proeven ging het al mis las ik dus de vaccins zijn zeker onveilig en zijn schadelijk voor ons lijf.

Godsgeschenk:
Wat we hebben gezien is hoe gemakkelijk het overgrote deel van de wereldbevolking is te manipuleren, dat was altijd al zo, maar met dit zoveelste virusje op een rij is het wel heel erg duidelijk geworden.
Door zelf na te denken kan je voorkomen dat je slachtoffer van angst wordt. Daar heb je wel wat intelligentie voor nodig, lang niet iedereen blijkt daar voldoende van te bezitten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan