Cysten, fibromen, moedervlekken en wratten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum

ruud

New member
Ik heb een ganglioomcyste (bult) op mijn pols en ik kan die wel kleiner krijgen door erop te slaan: lukt: zie

Maar ik krijg deze niet permanent weg.

De wortel blijft vooralsnog zitten.

Eerder ging de ganglioomcyste weg door eigen bloedtherapie met ozon (maar kwam wel weer terug).

Ik heb ook een fibroompje onder mijn oksel: een soort moedervlek die uitsteekt.

En ik las al ergens dat het samenhangt met PCOS - het polycystueus ovarieel syndroom: je eierstokken maken dan extra cystes aan.

Die fibroom onder de oksel zag ik al ergens beschreven op het net specifiek in relatie tot pcos.

Nu dacht ik: kan het misschien wel te maken hebben met een jodiumgebrek: alle symptomen of groepen symptomen die ik noem.

Een naaste van mij, schildklierpatient - de snelwerkende schildklierpatient - had ook die cysten op zijn polsen.

Zou het dan echt met jodiumgebrek kunnen samenhangen allemaal?

Zie bijv. dit als oplossing voor de ganglioomcyste: jodium: http://curezone.com/forums/fm.asp?i=1153044

Dit bijv. een tip van youtube van iemand die moedervlekken weghaalt met jodium:

Een andere naaste van mij, ook schildklierpatient -langzame schildklier naast andere problemen- had ook een cyste in haar borst.

"Warts are rooted in the bowel." - veel huidproblemen komen voort uit de darmen en darmproblemen hangen samen met de lever.

"Warts are caused by hpv 2 en 4."

Dit zegt deze arts: Majid Ali, M.D. Skin Warts:

Zie ook zijn site: http://www.wiki-medical.org/

Ook had deze arts het over zuurstofproblemen bij wratten (en h202 op de huid aanbrengen o.a.).

Schimmels, allergieen, lekke darm, toxinen in de darmen/maag hebben hier volgens deze arts mee te maken.

Ook: teatree-olie / sesamolie inwrijven / tuja - infusies erop doen.

Er is ook een hormonale factor, nl. die van oestrogeendominantie (progesterontekort). Oestrogeen is een bouwhormoon en kan allerlei weefselgroei in de hand werken als cystes, vleesbomen en tumoren. Ook insuline is een bouwhormoon, dus het is zaak om je insulinewaarden zo laag mogelijk te houden.

Mike

hoi Mike, ja je hebt gelijk van die insulinewaarden laag houden.

En ik dacht ook dat schildklierproblemen ongeveer van twee dingen kunnen komen: jodiumtekort of auto-immuunproblemen waardoor het lichaam de schildklier aanvalt.

Rode klaver: zie dit filmpje vanaf 4min40 voor de toepassing van dit kruid tegen allerlei wildgroeisels (ook tumoren):

Rode klaver verdunt ook bloed.

Er zit ook oestrogeen in en is een soort adaptogeen voor hormoonspiegels.

cystes, fibromen, moedervlekken en wratten, behalve de wratten heb ik het allemaal. Ben ook altijd moe, kouwelijk en heb last van slapenloosheid. Ben hier nu een poos aan het rondlezen en het zet me aan het denken. Ik ben een van de 25.000 gelukkige die geboren is als een spontane mutatie met neurofibromatose. Hierbij voldoe je dus op de wratten na aan al die andere ellende. Het is niet te genezen omdat het een kapot chromosoom is, en net als met een extra chromosoom (down)moet je er gewoon mee leren leven. mss moet ik toch maar eens mijn schildklier laten testen aangezien de koukleum die ik ben

Quote:
In het geval van kanker (en anderssoortige weefselgroei, zoals poliepen, cystes e.d.) moet mTOR worden afgeremd. Volgens Mercola betekent dit dat je je eiwitinname binnen de perken houdt, terwijl je wel een vetrijk (ketogeen) voedingspatroon aanhoudt, gecombineerd met intermittent fasting (periodiek vasten). Of, in gewoon Nederlands, precies datgene wat ik hier van het begin af aan al beweer:

Ochtendvasten

High fat-medium protein-low carb

Zeer voedzaam, vloeibaar voedsel op basis van DIERLIJKE ingredienten

https://www.fatsforum.nl/topic/bijnieruitputting-etc-hoe-begin-ik-nu-nog/page/3

Quote:
any cyst means that the body is walling something off, so I wouldn't be cavalier about them, especially if there is any increase in size.

Ik kan bovenstaande zin slecht vertalen. "walling off", betekent dat kwijtraken? Aangezien ik zelf cystes heb sinds een tijdje.

Voor jou ook de beste wensen Lievergezond! Ik hoop dat mijn cystes gaan verminderen dit jaar. Ochtendvasten lukt mij alleen als ik start met de milde leverreiniging, dan kan ik het een tijd zonder eten volhouden. Inkapselen klinkt inderdaad logisch.

Quote:
Cetyl myristoleate oil (CMO). Found in dairy butter and fish, this acts as a joint lubricant and anti-inflammatory. I use topical CMO to relieve ganglion cysts and a mild annoying carpal tunnel syndrome that pains me whenever I use a non-ergonomic keyboard.

http://articles.mercola.com/gout.aspx?e_cid=20141215Z1_DNL_SECON&utm_source=content&utm_medium=email&utm_content=secon&utm_campaign=20141215Z1&et_cid=DM62434&et_rid=763961051

http://www.instructables.com/id/Get-rid-of-a-ganglion-painlessly/?ALLSTEPS
Gum op de ganglioomcyste leggen, daarover polsband vastzetten voor je gaat slapen. Na 1 nacht schijnt het vocht zich al pijnloos verspreid te hebben, zoniet dan de nacht erna hetzelfde doen.

Bij mij is de ganglioomcyste nu trouwens uit zichzelf open gegaan en het vormde een wond door mijn huid heen. Misschien dat het te maken heeft met dat ik kelptabletten ben gaan gebruiken sinds kort?

@fatsnotbad, weet je wat de oorzaak is van bloedblaasjes en wat hier tegen gedaan kan worden?
Mijn vader en opa hadden/hebben dit ook.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan