Dé Energie Rekening(en)

Op +- 19. min een stukje over energie in het weekjournaal

* KlaTV Beperking van stroom in een energiecrisis? - Een getuigenverslag
- Exploitanten van wind- en zonne-energiecentrales en landbouwers van grote biogasinstallaties mogen geen bestaande capaciteit inbrengen of de in de centrales opgewekte energie gebruiken. Zeer verrassend gezien het gepropageerde elektriciteitstekort! Tenzij blijkt dat dit opzettelijk gebeurt...

Ik betrek gas en electra van Budget Energie. Ik had een 1-jarig contract toen de prijzen nog niet zo hoog waren maar . Ik heb het contract niet verlengd maar ook niet opgezegd. Dus men blijft leveren zonder een vast contract. Ik kan dus overstappen naar een ander zonder boete te hoeven betalen.

Via pricewice (is tussenperson) kan ik een nieuw contract aangaan - weer bij Budget - maar 10,- per maand goedkoper = 120,- per jaar verdiend.
Budget zegt nu dat ze het in hun admin. niet kunnen verwerken en dat ik een contract heb.

Heeft iemand verstand van die contracten.
Geen jaarcontract is volgens mij GEEN contract.

Laatst bewerkt:
Als 2 tot 3 miljoen huishoudens in de komende vijf jaar hun gasgestookte CV-ketel zouden vervangen door een elektrisch aangedreven warmtepomp, stijgt de nationale stroomvraag daardoor met zo’n 10 miljard kilowattuur per jaar. Dat is een toename van 8 procent ten opzichte van het huidige stroomverbruik van 120 miljard kilowattuur per jaar.

Voorstanders van het onzalige idee van de Jonge zullen aanvoeren dat die extra stroomvraag uit extra zon en wind zal komen. Dat is echter een drogreden.

1000053929.jpg

IK KREEG AL FINANCIËLE COMPENSATIE: NU JIJ, JOUW VRIENDEN EN FAMILIE NOG

In juli 2023 bracht RTL Nieuws mijn verhaal: Vattenfall was bereid mij financieel te compenseren voor de onterechte tariefsverhoging die ze hadden doorgevoerd: https://tinyurl.com/5n8weznh

Eén probleem... Vattenfall wilde alleen mij compenseren en niet de honderdduizenden andere gedupeerde klanten. Dat vond ik onethisch, en daarom heb ik hun voorstel afgewezen.

Sindsdien bleef het stil en heb ik mijn openstaande eindafrekening van bijna €2.500 nog steeds niet betaald/hoeven te betalen.

Vandaag blijkt waarom dat terecht is! Zowel de rechtbank als het gerechtshof hebben geoordeeld dat Vattenfall onterecht tussentijds de tarieven van variabele energiecontracten heeft gewijzigd. https://tinyurl.com/5d792puk

Een gigantische overwinning want mensen kunnen nu echt hun geld terugclaimen bij hun energieleverancier. Dit kan wel oplopen tot 6000 euro per klant en dan kan nu bij Vattenfall, Eneco, Essent, Greenchoice, Budget Energie en Energiedirect

Dus wil jij nu ook eens echt actie ondernemen en je geld terugclaimen?

Ga dan nu naar https://tinyurl.com/bde7xtc6, schrijf je in en je ontvangt van mij de drie verschillende manieren om je schade te verhalen en je geld terug te claimen.

Dit omvat een kant-en-klare, geüpdatete voorbeeldbrief die je direct kunt gebruiken voor jouw energieleverancier, inclusief adresgegevens. Daarnaast ontvang je een overzicht van de andere partijen, die je kunnen helpen, hun websites en dus ook de mogelijkheid om je aan te sluiten bij de massaclaim.

Ik hoop oprecht dat mensen massaal in actie komen en schroom dus ook niet om dit bericht te delen met vrienden en familie en dan zeker met die mensen, die elke euro goed kunnen gebruiken.

Want nu is er meer dan ooit een kans om massaal een krachtig signaal af te geven en te zorgen dat we allemaal terugkrijgen waar we recht op hebben!

Gezonde groet,
Frank

Bekijk bijlage 37774

IK KREEG AL FINANCIËLE COMPENSATIE: NU JIJ, JOUW VRIENDEN EN FAMILIE NOG

In juli 2023 bracht RTL Nieuws mijn verhaal: Vattenfall was bereid mij financieel te compenseren voor de onterechte tariefsverhoging die ze hadden doorgevoerd: https://tinyurl.com/5n8weznh

Eén probleem... Vattenfall wilde alleen mij compenseren en niet de honderdduizenden andere gedupeerde klanten. Dat vond ik onethisch, en daarom heb ik hun voorstel afgewezen.

Sindsdien bleef het stil en heb ik mijn openstaande eindafrekening van bijna €2.500 nog steeds niet betaald/hoeven te betalen.

Vandaag blijkt waarom dat terecht is! Zowel de rechtbank als het gerechtshof hebben geoordeeld dat Vattenfall onterecht tussentijds de tarieven van variabele energiecontracten heeft gewijzigd. https://tinyurl.com/5d792puk

Een gigantische overwinning want mensen kunnen nu echt hun geld terugclaimen bij hun energieleverancier. Dit kan wel oplopen tot 6000 euro per klant en dan kan nu bij Vattenfall, Eneco, Essent, Greenchoice, Budget Energie en Energiedirect

Dus wil jij nu ook eens echt actie ondernemen en je geld terugclaimen?

Ga dan nu naar https://tinyurl.com/bde7xtc6, schrijf je in en je ontvangt van mij de drie verschillende manieren om je schade te verhalen en je geld terug te claimen.

Dit omvat een kant-en-klare, geüpdatete voorbeeldbrief die je direct kunt gebruiken voor jouw energieleverancier, inclusief adresgegevens. Daarnaast ontvang je een overzicht van de andere partijen, die je kunnen helpen, hun websites en dus ook de mogelijkheid om je aan te sluiten bij de massaclaim.

Ik hoop oprecht dat mensen massaal in actie komen en schroom dus ook niet om dit bericht te delen met vrienden en familie en dan zeker met die mensen, die elke euro goed kunnen gebruiken.

Want nu is er meer dan ooit een kans om massaal een krachtig signaal af te geven en te zorgen dat we allemaal terugkrijgen waar we recht op hebben!

Gezonde groet,
Frank

Gaat alleen om variabel contract?

Al jaren bij Budget Energie met een variable contract en nergens last van.
Over het algemeen Lagere tarieven dan bij andere aanbieders en lage maandlasten.
Maar ook een laag verbruik.
Anderen die wij kennen die bij Budget Energie aangsloten zijn hebben ook geen problemen.
Treden genoemde probleem met veel te hoge tarieven en afrekeningen incidenteel op, bij hoog verbruik,bij nieuwe contracten, of bij iets anders of bij andere energiemaatschappijen ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan