Toen ik in 2016 geroyeerd werd door de WAPF en dit forum doorging van het Weston Price Forum naar het Fa(c)ts Forum publiceerde ik 3 draadjes, omdat dit onderwerpen waren die me al lang dwars zaten: een draadje over feminisme, een draadje over de regenboogillusie (omvolking) en een draadje over LGBTQ+. In dat laatste draadje postte ik toen een video van Black Pigeon Speaks. Deze video is inmiddels al lang en breed verdwenen van YouTube en lijkt wel volledig van het internet gewist te zijn.
Nu we weten hoeveel moeite Big Pharma doet om ons weg te houden van Ivermectine en HCQ, wordt het tijd om ook Pimozide eens wat nader onder de loep te nemen. In het verdwenen filmpje van BPS noemt hij dit middel als een eenvoudig en zeer doeltreffend middel tegen genderdysforie. Let wel, genderdysforie is een STOORNIS die je 'geslachtsverwarring' zou kunnen noemen. Je leest het goed: transgenders zijn te helpen met een pilletje!
Nu we op dit forum dappere onderzoekers als Julian aan boord hebben wordt het tijd om ook dit konijnenhol in te duiken, vandaar dat ik ook hierover een draadje open. Wat is Pimozide en waarom werkt het tegen genderdysforie? Zijn er evt. nog andere alternatieven? Ik doe alvast een voorzet met de volgende studie:
Wist je dat Pimozide een middel is dat door Janssen Pharmaceuticals is ontdekt reeds in 1963?
Hoewel het officieel een antipsychoticum is wordt het nog steeds ingezet als meer moderne antipsychotica teveel bijwerkingen vertonen. Net als IVM wordt het dus zeer goed getolereerd met relatief weinig bijwerkingen, dit is iets beduidend anders dan de hedendaagse SSRI's!
En uit hetzelfde Wiki-artikel:
Het werkt dus ook tegen paranoide, schizofrene aandoeningen, waar naar mijn mening genderdysforie ook onder valt. Iets om nog verder in te duiken. Kom er maar in, Julian!
Mike
Nu we weten hoeveel moeite Big Pharma doet om ons weg te houden van Ivermectine en HCQ, wordt het tijd om ook Pimozide eens wat nader onder de loep te nemen. In het verdwenen filmpje van BPS noemt hij dit middel als een eenvoudig en zeer doeltreffend middel tegen genderdysforie. Let wel, genderdysforie is een STOORNIS die je 'geslachtsverwarring' zou kunnen noemen. Je leest het goed: transgenders zijn te helpen met een pilletje!
Nu we op dit forum dappere onderzoekers als Julian aan boord hebben wordt het tijd om ook dit konijnenhol in te duiken, vandaar dat ik ook hierover een draadje open. Wat is Pimozide en waarom werkt het tegen genderdysforie? Zijn er evt. nog andere alternatieven? Ik doe alvast een voorzet met de volgende studie:
The successful treatment of a gender dysphoric patient with pimozide - PubMed
Pharmacotherapy with pimozide should be considered in cases of doubtful gender dysphoria.
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Wist je dat Pimozide een middel is dat door Janssen Pharmaceuticals is ontdekt reeds in 1963?
It was discovered at Janssen Pharmaceutica in 1963.
Pimozide - Wikipedia
en.wikipedia.org
Hoewel het officieel een antipsychoticum is wordt het nog steeds ingezet als meer moderne antipsychotica teveel bijwerkingen vertonen. Net als IVM wordt het dus zeer goed getolereerd met relatief weinig bijwerkingen, dit is iets beduidend anders dan de hedendaagse SSRI's!
Currently, atypical antipsychotics such as olanzapine or risperidone are used as first line treatment. However, patients who experience negative side-effects with the first line medications are typically given pimozide.
En uit hetzelfde Wiki-artikel:
Pimozide has been used in the treatment of delusional disorder and paranoid personality disorder. It has also been used for delusional parasitosis.[6] It was also shown to alleviate gender dysphoria.
Het werkt dus ook tegen paranoide, schizofrene aandoeningen, waar naar mijn mening genderdysforie ook onder valt. Iets om nog verder in te duiken. Kom er maar in, Julian!
Mike
Laatst bewerkt: