Denemarken

Ik kan het niet meer met je oneens zijn, Gerard. Maar geheel in de kerstsfeer laat ik het hierbij en kies ik voor vrede.

Mike

Ik kan het niet meer met je oneens zijn, Gerard. Maar geheel in de kerstsfeer laat ik het hierbij en kies ik voor vrede.

Mike
Ik denk niet dat onze protesten veel indruk maken op de geadresseerden. Er zijn betere methoden denk ik. Wat is nu in de geschiedenis het meest productief gebleken om een vredig bestaan voor velen te bereiken? Protesteren of het goede voorbeeld geven? Indien iemand u een klap op de wang geeft, keer hem ook uw andere wang toe. Wie het zwaard heft, zal door het zwaard vergaan. Het gaat er om degene die in verwarring leeft uit liefde in te laten zien dat er een andere manier is.

Ik denk niet dat onze protesten veel indruk maken op de geadresseerden. Er zijn betere methoden denk ik. Wat is nu in de geschiedenis het meest productief gebleken om een vredig bestaan voor velen te bereiken? Protesteren of het goede voorbeeld geven? Indien iemand u een klap op de wang geeft, keer hem ook uw andere wang toe. Wie het zwaard heft, zal door het zwaard vergaan. Het gaat er om degene die in verwarring leeft uit liefde in te laten zien dat er een andere manier is.
Als er de afgelopen jaren niet massale protesten waren geweest tegen het tirannieke coronabeleid waren ze nog veel verder gegaan met hun prik en quarantaineterreur, ben ik honderd procent van overtuigd.

‏On April 20th, Danish shipping giant Maersk ‎@Maersk will transfer F-35 fighter jet parts bound for the Israeli occupation entity through Tangier, Morocco. Exclusive cargo data reviewed by Declassified UK and Irish outlet The Ditch reveals the equipment originated at Lockheed Martin’s US Air Force Plant 4 in Fort Worth and is en route to Nevatim air base, where the occupation's F-35 fleet is based. The shipment will move from the Maersk Detroit to the Nexoe Maersk before reaching the Port of Haifa by May 1st. These jets have been used in repeated airstrikes on Gaza.

في ٢٠ أبريل، ستقوم شركة الشحن الدنماركية ميرسك بنقل أجزاء من مقاتلات إف ٣٥ المتجهة إلى كيان الاحتلال عبر ميناء طنجة في المغرب. تكشف بيانات شحن حصرية اطلعت عليها ديكلاسيفايد البريطانية ومنصة ذا ديتش الإيرلندية أن المعدات انطلقت من مصنع لوكهيد مارتن التابع لسلاح الجو الأمريكي في فورت وورث وتتجه إلى قاعدة نفاتيم الجوية، حيث يتمركز أسطول إف ٣٥ التابع لكيان الاحتلال. ستنتقل الشحنة من سفينة ميرسك ديترويت إلى نيكسو ميرسك قبل أن تصل إلى ميناء حيفا في الأول من مايو. هذه الطائرات استُخدمت في غارات جوية متكررة على غزة.

Source: maskoff_maersk (IG)

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan