Donkere urine

Henry

Active member
Wat is er met mij aan de hand ? Ben al zo'n 4 dagen hevig ziek gaat nu beter.Begon met blaasontsteking daarbij kwam hevige buik pijn.Ook last van mijn nier.Heb donkere urine.Ik neem dagelijks probiotica capsules (60 miljard hoge dosis bacteriën ) volgens mij heb ik me 's avonds een keer vergist en heb er 2 achter elkaar genomen zouden de klachten hierdoor komen door een sterke ontgifting ?Ruim een maand geleden zat ik in de zelfde situatie ,toen was ik borax aan het gebruiken.Het gaat nu weer goed ,wat denken jullie wat kan het geweest zijn?laatste jaren ben ik niet ziek heb ook niets veranderd.Het is heel erg heftig geweest 3 dagen in bed en bijna niets gegeten.

Gr.Henry

Henry, wat voor probiotica neem je?
Sommigen, waaronder ik, kunnen niet goed tegen de L. Acidophilus stam. Misschien is dat bij jou ook het geval en zit dat in de probiotica die je neemt.

Als je eens stopt met de probiotica merk je snel genoeg of het daarmee te maken heeft.

Of anders inderdaad een ontgiftingsreactie van candida bacteriën. Dan zou je eens een lagere probiotica dosering kunnen proberen.

Mark

Dag Mark ,

Heb probactiol IB gebruik het tegen candida ,neem er dagelijks 1 capsule van al een hele tijd zonder problemen.Maar ben bang dat ik er 2 tegelijk heb genomen.De capsules van probactiol zijn het hoogst gedoseerd (60 miljard bacteriën)maar die donkere urine is een raadsel ,drink nu extra veel water ,de vorige keer is het ook gewoon weg gegaan toen ik borax gebruikte.(had toen ook donkere urine)

Als ik het goed zie, zitten er maar 2 bacterie-stammen in die probiotica die je neemt, waaronder de L. acidophilus die ik noemde. Het liefst wil je zoveel mogelijk verschillende bacterie-stammen binnenkrijgen, zodat je niet teveel van 1 soort binnenkrijgt.

Heb je Prescript Assist wel eens geprobeerd? Die bevat 29 bacterie-stammen.

Mark

echt wel voor zijn portemonnee ,ben er ook niet meer geweest de afspraken heb ik meteen geschrapt ,kwam er voor onderzoeken en nu weet ik het wel.

Ik zit nu aan een AB kuur i.v.m. een longontsteking.
Ter ondersteuning van de darmflora gebruik ik nu deze.
http://webwinkel.bio-ron.com/honden-en-katten/p-1a/WWBR%20BBV%2005--bokashi-hond_bio-ron.html
Wanneer het bij de hond door het maagzuur heen komt dan bij mij zeker.

Prescript Assist lijkt me een heel ander artikel dan bokashi-hond.

Dat klopt, ik vergelijk ze ook niet.
Misschien dat Prescript Assist wel werkt als PB.
In het verleden heb ik bakken geld uitgegeven aan die capsules PB.
Illusie in een capsule à 40 euro per pakje.
Bokashi, zuurkool en kombucha om er maar een paar te noemen werken m.i. beter dan die dure troep van de supplementen maffia.

Ik ben ook voorzichtig met het aanschaffen van supplementen. Koeien bv staan de hele dag aangesloten op computers, (heb ik wel eens gelezen) zodat ze hun gezondheid en melkopbrengst kunnen verhogen enz.
We willen natuurlijk niet de hele dag aan een computer zitten en dus weten we niet wat goed voor ons is ja of nee. Professionele sporters bv worden ook goed in de gaten gehouden maar worden desondanks ziek.

gisteren is de pijn aan mijn nier teruggekomen de pijn trekt ook naar de lies,dit zijn ook kenmerken van nierstenen.Vandaag gaat het redelijk goed.Als het aan mijn nier ligt kan bicarbonaat goed ondersteunen.Hoeveel mag ik hiervan doseren ?

gr.Henry

Hallo Henry,

Ik zie dat je nog steeds last heb van bruine urine. Was het weggegaan nadat je gestopt was met de borax? Of bleef je borax gebruiken waarna het uiteindelijk toch wegging? Ik heb me twijfels of dit kan door 2 capsules probiotica. Het probleem leek al eerder aanwezig te zijn.

Borax maakt toch overtollig kalkafzetting los/vrij in het lichaam (wellicht dan wel in combinatie met voldoende A, D, K en magnesium). Ik heb welleens begrepen van iemand die een niersteen had en deze vergruist was dat er vervolgens bloed in de urine kwam, zou de borax dit bij jou getriggerd kunnen hebben?

Groeten,
Paterk

Dag Paterk,

Ik ben met Borax gestopt het is daarna weg gegaan.Een poos later heb ik een voetenbad genomen met borax en ik leek weer klachten te krijgen (ze lijken ook op blaasontsteking) Momenteel gaat het weer goed ik drink erg veel ,dus nu geen klachten.Mijn klacht was fors met pijn aan een nier de pijn straalde door naar de lies.Met zekerheid durf ik niet te zeggen of het de nier was.Twijfel ook met ontstoken pees of spier door reuma.Mijn zoontje vertelde gisteren ook dat hij last had met plassen.

Gr.Henry

Laatste tijd dingen gewijzigd in voeding e.d.? / en ook bij je zoontje?

ff langs de dokter gaan kijken wat die zegt?

Groeten
Paterk

Niets veranderd aan eten, reuma is ook onwaarschijnlijk omdat het de laatste tijd alleen maar beter gaat.Nu het weer goed gaat voel ik me veel energieker als voor ik deze klachten kreeg.Onderzoek is niet aan de orde het gaat weer goed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan