Electro Acupunctuur

Al een aantal jaren her heb ik, bij een Chinese arts, 'gewone' acupunctuur gedaan, voor wat ben ik vergeten; het werkte niet bij mij.
Daar na ben ik bij een elektroacupuncturist terecht gekomen voor het zelfde; ook dat leverde niets op dan een legere knip.
Ik heb nog steeds vertrouwen in de eeuwenoude naalden prikkerij, jammer alleen dat het voor mij toen niets kon betekenen.
De arts heeft mij laten horen wat verschillen in de piepjes waren als hij met zijn stompe 'naald' mijn vingers raakte: ik hoorde geen verschillen in geluid terwijl ik toch echt niet doof ben.

grt Maarten

Ik denk dat niet elke klacht met acup. kan worden behandeld, maar wel veel.
Arts Tan behandelde ook mijn darmen om stoelgang op gang te brengen maar is niet gelukt, terwijl hij er heilig van overtuigd is dat het zou moeten kunnen. En ik weet zeker dat hij dat niet zegt om mij aan het lijntje te houden.
Dit is voor mij geen reden om acup. niet te vertrouwen. Ik zie mijzelf als een uitzondering die de regel bevestigt.
Ik heb ook eens gelezen dat acupunctuur werd toegepast tijdens operaties als pijnbestrijding.

Ik heb toevallig net twee maanden "gewone" accupuntuur gehad..leverde mij eigenlijk niets op behalve minder geld en blauwe plekken v/d naalden.

Ik geloof wel in de werking, maar dan over aan hele lange tijd en als ondersteuning van...dat is het mij op dit moment iig niet waard.

een vriendin van mij liet zich wekelijks behandelen voor ernstige en zware migraine en ze had er goed baat bij, minder aanvallen. Uiteindelijk is ze overleden aan een hersenbloeding. In haar geval hielp het om haar pijn draaglijk te krijgen, uitschakelen van bepaalde zenuwen, maar droeg niet bij aan herstel van bloedvaten. Ze slikte en spoot haar leven lang veel medicatie en at erg Westers helaas...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan