@Zonne,
Ik kan zelf niet tegen straling. Het ergste is de Wifi en de straling van mobiele telefoons.
Eigenlijk werkt er maar 1 ding en dat is zoveel mogelijk uit de buurt van straling blijven en je huis zoveel mogelijk stralingsvrij maken voor zover dat lukt.
Stickers, edelstenen, piramides echt geloof me, het werkt echt niet, zonde van je geld. Ik zit zelf ook op een gesloten facebookgroep mbt straling en daar geeft ook de meerderheid aan dat het niet werkt.
Wel kan je straling blokkeren. Bijvoorbeeld door je ramen te voorzien van speciaal plakfolie. Of je muren schilderen met speciale verf. Een speciale klamboe om je bed, een speciale deken of hoed etc.etc. Bomen en planten weren ook straling, daarom in de bossen bijna altijd slecht bereik.
Bij mij staat mijn telefoon altijd op vliegtuigstand. 2 x per dag zet ik de telefoon aan en ontvang dan de berichtjes etc. Ik zet de telefoon weer op vliegtuigstand, beantwoord de berichtjes en zet de telefoon dan weer aan om de berichtjes te versturen.
Ik bel nooit met de mobiele telefoon. Als ik zie dat er op mijn mobiele telefoon is gebeld bel ik terug vanaf een dectvrije huistelefoon. Hier zit de minste straling op.
Verder ontkom ik thuis niet aan wifi vanwege mijn dochters. Ik heb een eco-wifi die maar 10% straalt van wat een normale wifi doet. En volgens mijn dochters werkt het prima. Maar ik blijf wel uit de buurt als mijn dochters met de mobiel zitten. Zij mogen dit alleen op 1 plek in het huis doen of in eigen slaapkamer. De keuken, eetkamer is verboden terrein voor mobiele telefoons die aanstaan. Verder bij alle computers/laptops komt internet alleen binnen via een een draadje.
Daarnaast absoluut geen slimme meter. Zorg dat de wifi in je mediabox uit staat (dit is namelijk dubbelop).
Maar vaak is de straling die bij de buren vandaan komt ook erg. Ik heb een stralingsmeter en meet bij de muur waar de buren aan de andere kant hun apparatuur hebben staan de hoogste straling.
Gelukkig is mijn slaapkamer zo goed als stralingsvrij en wonen wij bijna 1 kilometer van de dichtsbijzijnde zendmast af.
Heb je zelf ook last van straling Zonne? En wat zijn je klachten? Of wil je je alleen beschermen tegen de straling?
Ikzelf krijg reuze stress in mijn hoofd, last van mijn ogen, erge tuut in mijn oren en kan niet in slaap komen, wordt wakker met een warm hoofd etc. Als ik in extreem veel straling kom, zoals bijv op het vliegveld dan krijg ik na een tijdje een drukkend gevoel op mijn borst en hoofd.