Even iets rechtzetten...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Van geen kwaad bewust begin ik net de laatste reacties bij het onderwerp kaakchirurg te lezen,en lees dat het over mij gaat en dat Mike schrijft dat hij me nog niet heeft geblokkeerd..

Ik schrik me rot en begin bijna te huilen omdat ik direct denk aan de discussie bij stopt het...was ik dan zo ver gegaan dat Mike van plan was me te blokkeren!

Toen ik meer naar boven scrolde las ik dat er achter mijn naam ffuck you stond!

Maar dat heb ik nooit geschreven!

Wat ik vermoed is dat 1 van mijn 2 jongens of vriendjes het hebben gedaan,ik laat wel eens meer deze site openstaan,en dan gaan mijn kinderen erop of een vriendje.Ik heb mijn jongens net aan de tand gevoeld en mn een na oudste van 8 was geschokt en werd boos hoe of ik dat kan denken,dat zou hij nooit doen.De oudste van 10 keek geschokt en zei ook het niet te hebben gedaan.Dus ik weet het echt niet,misschien heeft 1 n hun het wel gedaan als grapje in hun ogen.Ze zijn niet de kinderen dat ze dat zouden doen naar mijn idee,maar je weet het niet.

In ieder geval heb ik het NIET gedaan,en sorry dat er mensen zijn geschokt hierdoor,mijn excuses.

Ik zou zoiets echt never schrijven,als ik boos ben,wat ik niet snel ben,dan zou ik gewoon niets schrijven ipv schelden.

Nogmaals sorry!

Het typende spook dat niet Danielle heet. Snapte er ook al helemaal niets van. Ik begreep ook al niet waarom je wel op andere topics reageerde, maar niet meer in het kaakchirurg topic. Maar je was er gewoon nog niet aan toe gekomen. Wat mij betreft niets meer aan de hand!

Wat mij betreft ook niet. Tevens toont dit aan dat ik niet zo snel jan en alleman blokkeer. Zolang je het niet te bont maakt is er niets aan de hand en ik heb er geen probleem mee als je het niet met me eens bent, als de discussie maar inhoudelijk blijft. Je bent dus nog steeds meer dan welkom hoor, Danielle, bedankt voor het rechtzetten!

Mike

Dat niemand dit had bedacht! Komen wij hoor.. met onze mensenkennis. En niemand van ons die even opmerkt: "jongens dit kan Danielle niet zijn.. mv4 staat voor moeder van 4 dus het is daar hartstikke druk in huis."

Er moet één van de vier zijn die meer weet, dus ik zou nog maar even doorgaan met aan de tand voelen, succes ermee. Geweldig dat opvoeden, heb ik veel respect voor.

Maar iets anders: kan iemand het titeltopic veranderen in 'even iets rechtzetten?'.

Ik moest het f...k you er wel bij zetten anders zou er misschien niemand op reageren :)

Dank julliewel voor de reacties!

Mijn jongste 2 kinderen zijn 1 en net 5 dus die hebben het zeker niet gedaan,

Vroeg het net nog eens aan mn jongens maar ze zeggen waarom zouden we dat doen!

Mmmm

8O

Ahgos!

Niemand hier heeft het kind zijn overgeslagen. Laten we wel wezen: dit soort dingen hebben we allemaal wel eens gedaan toch?

Ik wel, in ieder geval. En maar 'nee' schudden, van geen kwaad bewust..

Vraag het ze nog maar eens, over 15 jaar!

Zeker weten,tijdens een speech op hun bruiloft.Hoe ze hun moeder voor gek hebben gezet op het westonprice forum.

Westonprice kent dan natuurlijk ieeeedereen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan