Even voorstellen.. Yasmine

Yasmine

New member
Dag iedereen,

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik mij eventjes voorstellen: mijn naam is Yasmine en ik ben 28 jaar. Op aanraden van mijn zusje ben ik naar dit forum verwezen. Enkele factoren zullen er voor gezorgd hebben waarom ik nu ben zoals ik ben (op gezondheidsgebied)

Op jonge leeftijd (11 jaar) heb ik een zware operatie ondergaan. Dit is allemaal prima verlopen tenslotte, maar ik weet wel zeker dat de toegediende medicatie zeker zijn weerslag op mijn systeem is geweest. Ik ben veel moe geweest in mijn tienerjaren.

Tijdens mijn werk in India in 2009 heb ik geelzucht opgelopen. Hier ben ik in een goed lokaal ziekenhuis weer genezen, maar ik was inderdaad erg ziek. Je kunt je natuurlijk voorstellen dat ik veel medicatie kreeg om aan te sterken, maar wat dat met je gehele systeem doet is natuurlijk heftig. De vermoeidheid bleef in het begin wel, maar verdween tenslotte.

Ik had vaak last van hypoglycemie. Ik snapte er helemaal niets van. Totdat ik vrijwel gestopt ben met gluten eten, vrijwel geen suiker meer tot me neem en zeer matig zuivel nuttig (de onnodige zuivels welteverstaan. Waar ik rauwmelkse producten kan vinden moet ik nog naar opzoek, aangezien ik weet hoe belangrijk dat is) en meer vlees eet (biologisch welteverstaan), de juiste vetten (roomboter en kokosolie bijvoorbeeld) en eieren eet voel ik mij zoveel beter. Ik had een heel lange tijd een ontzettend onrustige huid en was ik zeer snel moe en had ik enorme moodswings. Nu mijn hele eetpatroon is veranderd voel ik mij zoveel beter!

Nu is het wel zo dat ik op mijn voorhoofd ontzettende hyperpigmentatie/melasma heb. Ik voel me voorderest gezond, maar dit is wel een heel vervelend gezicht. Ik heb zo mijn vermoeden dat er vast en zeker nog het een en ander "opgeschoond" kan worden in mijn lijf. Ik nam de laatste tijd dagelijks een smoothie met chlorella (en allerlei andere producten erin verwerkt die gezond zijn: kurkuma, eieren, gember, zuur fruit, enzovoorts) Nu heb ik chlorella tabletten aangeschaft. Is het daadwerkelijk wel nodig om deze tabletten 3 maal daags 2x te nemen, aangezien ik mij voorderest eigenlijk goed gezond voel? Zoals ik al eerder aangaf heb ik nog wel het gevoel dat ik nog meer moet "ontgiften", gezien mijn melasma en de enorme klap die mijn lever heeft gehad. Er nog bij toevoegende dat ik wat grijze haren zie verschijnen. "Angstig" om ouder te worden ben ik uiteraard niet, maar ik weet wel dat het nog niet echt nodig is om op deze leeftijd al flinke grijze haren te ontdekken :-o!

Ik hoor graag van jullie.

Alvast superbedankt!

Met vriendelijke groeten,

Yasmine

Welkom Yasmine,

OP de site van Poekie kan je veel informatie terug vinden die hier ook op het forum staat, www.voedingisgezondheid.nl

Mike heeft zijn belangrijkste teksten staan onder het kopje: alleen lezen

We zijn een kaart aan het maken voor wapf-adressen. http://www.communitywalk.com/wapf_in_nederland/wapf_in_nederland/map/1628413

Ook op de site van Poekie zijn overzichten van goede boeren en plaatsen waar je vlees kunt krijgen.

Wil je je lever ontgiften en versterken? Dan zit er maar 1 ding op, de grote lever en galblaasreiniging van Morritz. Hij heeft hierover een boek geschreven en de pfd staat hier. http://degoudenbron.weebly.com/uplo...translation_amazing_liver__gb_flush_ebook.pdf

Verder is er een mega-groot topic over deze reiniging.

Welkom Yasmine,

Bij iedereen met een westers voedingspatroon moet er veel opgeschoond worden. We hebben allemaal resten van fabrieksvoeding, metalen, en dus ook vaak van medicijnen. Chlorella wordt alleen afgeraden bij mensen met amalgaamvullingen. Hoeveel chlorella neem je nu op een dag?

Ik vond het in het begin heel vermoeiend, ook met één of twee tabletten. Je voelt je op een heel natuurlijke manier heel moe. Daarom zeggen ze langzaam opbouwen, maar als je dan uitgeslapen bent voel je je echt weer fris, zo werkt het bij mij. Inmiddels neem ik er 6 per dag.

Grijze haren kunnen verdwijnen als je stress weg is.. echt waar! Bedenk even goed waar je nu stress van kunt hebben, dat kan van alles zijn. En met goede voeding verdwijnt grijs ook, Poekie heeft daar ervaring mee.

Voor een goede huid zijn dierlijke vetten essentieel, dus je bent op de goede weg. Om moodswings te voorkomen: suikers weglaten. Eet je nog wel eens fruit? Dat is ook vaak niet meer wat het ooit was, alleen zuur fruit is nog wel ok: citroenen, besjes en een zure appel.

Gepasteuriseerde zuivel zou ik mijden, tenzij het gefermenteerd is zoals kwark en yoghurt, of als ze 10% of meer vet hebben, zoals slagroom. Succes ermee, en veel leesplezier!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan