Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Ik had contact met de voorzitter van PVVN. dit is een website over neuro-stimulatie.
Het onderwerp was darm /ontlasting en plasklachten die te beinvloeden zijn d.m.v. een implantaat.
Alhoewel het ook over PIJN gaat.
Ik wil graag meer weten van mensen die zo,n implantaat hebben en ook hun voorgeschiedenis.
Deze meneer verwees me steeds naar FACEBOOK facebook facebook. . Daar zou ik veel kunnen vinden.
Iedereen kan zich aanmelden op facebook toch?
Maar kun je je dan ook weer afmelden? Ik denk het wel maar je naam is dan wel geregisteerd. In hoeverre is dat allemaal veilig?
Kan ik bv behalve het onderwerp ook schelden op de zorgverzekering en de artsen? Niet dat ik dat van plan ben maar b.w.v.spreken.

.
 
Mijn kleindochter is 5 mei jarig geweest en op Moederdag waren we allemaal bij elkaar.
Zij zit op Linkedin. Is dat net zoiets als Facebook? Geen tijd gehad om er ovr te praten. We zien elkaar weinig,
Ik werd wel verrast met mooie planten. ik had gezegd, koop maar niets. Maar kleinkind werkt bij Celieplant Aalsmeer. .
 
BREAKING: MALAYSIAN PRIME MINISTER ANGRY OVER REMOVAL OF HAMAS POST BY META

Malaysia is demanding a clarification from Meta regarding the removal of posts concerning a meeting between Hamas leader Ismail Haniyeh and the Malaysian PM. Meta has yet to address the Malaysian government's inquiry.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.045
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan