gezond aankomen

Manou

New member
Heeft er iemand tips hoe ik gezond in gewicht kan aankomen?

Het gaat maar om een paar kilo'tjes, maar toch...

Ik heb een tijdje een bekertje slagroom per dag op gedronken, goed te doen hoor, maar niks van aangekomen. Zeker omdat het de GOEDE vetten zijn hahaha!

Mike: de ''Drentse Metworst'', die we aan je hebben laten geven in ''De Lijst'' in Hoogeveen, lust ik zelf niet hoor! :)

Bedankt alvast!

Manou,

Ik zou niks forceren dus omdat het moet proberen aan te komen.

Dat zorgt alleen maar stress en stress is de grootste boosdoener.

Als je blijft doorgaan met goede Wapf voeding kom je op je gewicht die bij jouw lichaam hoort.

Ik maak me daar ook niet meer druk over.

Super bedankt voor jullie tips alvast!

Ik heb een mix gemaakt van alle tips en ga er mee bezig!

... Moet wel zeggen dat ik van het lezen alleen al een heel vol gevoel had, en misselijk was van al dat vet haha!(Echt puur vet bv van vlees eten vind ik echt ransig, dat krijg ik niet weg zonder kokhalsen)!

Wat ik niet helemaal snap is dat: aan de ene kant wij te weinig (goed)vet eten en dat dus gerust kunnen doen zonder te zwaar te worden, (heb ikzelf gezien met de slagroom, waar ik niet van aankwam), en aan de andere kant geadviseerd wordt om deze zelfde vetten te eten om dus aan te komen...huh??....

...Of wordt dan bedoeld dat je dan gewoon nóg meer moet eten, en het dan uiteindelijk wél aan zal zetten??...

Ik zal het iig allemaal proberen.

Heeft het trouwens ook extra zin om dit soort dingen vlak voor het naar bed gaan nog even naar binnen te werken??... Normaal moet je NIET eten voor je naar bed gaat, dus ik/wij dan dus juist wel?? ...

Tips zijn nogsteeds welkom hoor, thank you all!!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan