Hallo ik ben Manfred

manfred

New member
Hallo ik ben Manfred Hagen,

Ik zit op dit forum vanwege dat ik al een jaar actief op internet aan het zoeken was naar informatie omtrent maagzuurproblemen/refluxklachten/te weinig maagzuur/traag werkende maag.
2 weken geleden het boek van Jonathan V. Wright, (waarom maagzuur goed voor je is) aangeschaft.
Via internet kwam ik per toeval op de naam Mike Donkers terecht.

Ik ben een groot honden liefhebber en heb 1 pitbull teefje genaamd angel. Ik ben ook een groot liefhebber van wielrennen en atb n. Tevens zit ik graag bijna elke dag in de sportschool(cardio en kracht training). Dit ook vanwege mijn diabetes type 2 waar het een positief effect op heeft.

Ik werk in zorg als slaapwacht en in de beveiliging als portier en op evenementen.

Ik heb me hier nu aangemeld omdat ik nu sinds een jaar weer klachten heb wat betreft maagzuur, en dit met ups en downs gaat. De afgelopen week is het helaas in ergere mate, zodanig zelfs dat het spiercontracties veroorzaakt op mijn borst/schouders en rug. Ik ben een groot fan van natriumbicarbonaat en probeer het daarmee onder controle te houden als er een heftige periode qua maagzeer is. Echter nu effe zonder afdoende resultaat.

Tevens staat er hier in huis al betaine met hcl, Keltisch zeezout, vitamine a t/m e, probiotica.

ik hoop hier tips en adviezen te kunnen inwinnen.

Ik ben met deze klachten ook al een keer bij de huisarts geweest en heb bij hem aangegeven dat het hoogst waarschijnlijk klachten zijn door te weinig maagzuur of maagzuur op het verkeerde tijdstip doordat mijn voeding te lang in de maag zit.
Morgen heb ik dus om 15.00 uur een afspraak opnieuw bij de HA,
Ik ga vragen of ik een bloed en urine onderzoek kan krijgen, voor vitamine b12 vitamine d en magnesium. Tevens een zuur base onderzoek. En ook graag via het bloed een H.pylori onderzoek.

Ik heb om 16.00 uur een afspraak bij een Chinese arts in Apeldoorn om te kijken wat hij me kan vertellen.