Hier kun je je opgeven als je behoefte je hebt te verenigen met forumleden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NfusZKTnqSa3UjFF49W4xpw1Drcu3T5c/edit#gid=690025549

Vandaag bij Romagi geweest! Erg leuk kennis met haar te maken. Dankjewel voor je gastvrijheid Romagi. Hopelijk inspireert het anderen om actie te nemen om contact met elkaar op te nemen.

Ina: bij mij opent het spreadsheet gewoon in de browser. Hoe het te gebruiken en hoe in contact te komen weet ik ook niet.

Het is door Binc gestart, maar zij is hier niet meer actief. Misschien dat iemand anders dit kan oppakken? Ik verkeer in voortdurende staat van oorlog met Excel, dus aan mij heb je niets.

Mike

Mike.. ik zou graag in contact willen komen met Belinda, ik weet niet wat haar forum naam is. Maar kun jij mij verder helpen?

Ik heb geen idee wie Belinda is en wat har forumnaam is, dus ik kan je niet helpen.

Mike

Ik heb Belinda in onze Telegramgroep zien staan... Misschien kun je via daar verbinden?

Net weer gecheckt. Ik zie haar niet in de lijst. Ze is ook niet door mij toegevoegd en staat ook niet bij mijn contacten in de telefoon.

Mike

Vreemd dat sommigen haar wel kunnen zien in de Telegramgroep en anderen niet. Ik heb Belinda daar getagd, hopelijk begint 't nu te rollen.

Ik heb Belinda via email al het emailadres van muis doorgegeven. Ze staat bij mij bekend als Djill.

Mike

Ik zou graag aan de Telegramgroep willen worden toegevoegd.
De censuur neemt overhand toe.
PARLER ligt ook down..
Hoe moet ik dit realiseren?
Wil jullie niet verliezen in de storm die nu plaatsvind.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan