Hoe kunnen er slechte mensen zijn als de natuur perfect is?

Gadsie

New member
Toen er voor het eerst mensen waren op aarde, was het voedsel perfect. Dus iedereen at volwaardige voeding die hun lichaam en geest perfect verzorgde. Maar hoe kan het dan dat er toch ooit iets fout is gegaan waardoor dus de 'illuminati' of 'duivelse mensen zijn ontstaan? Dat moeten dan toch ondervoede hersenen zijn?

Ik hoop dat m'n vraag niet te verwarrend is.

Alle andere organismes op deze aarde, m.u.v. mensen, bezitten geen vrije wil. Daarom volgen ze een vast 'programma'. Wij kunnen ons eigen 'programma' kiezen, op basis van die vrije wil. En met vrijheid van keus komt verantwoordelijkheid. We worden noch bewust gemaakt van onze keuzevrijheid, noch van de verantwoordelijkheid die ermee gepaard gaat. Daar gaat het dus mis. We hebben geen leiding, maar misleiding!

Mike

http://www.toomas.be/2013/04/17/tot-op-vandaag-voor-mooie-mensen-die-gepest-

Dit is een leuke video over misleiding.

Natuur draait om balans. De inzichten die we steeds krijgen geven ons de kans om steeds te herstellen en te leven.

Als alles perfect was dan waren we hersenloze robots. We hadden dan ook geen smaak en geen beleving.

Het voedsel is denk ik nooit perfect geweest, want er zou altijd keuze zijn geweest.

Ik zie het als een bescherming van het leven. Slechte keuzes geven ons inzichten dat het anders zou moeten, of anders worden wij mensen meer en meer gekwetst.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan