Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gelukkig heb je nu de link voor de IVERMECTINEWaar kan je invermectine kopen.
Ik lees hier via alliexpres.
Mijn vraag is dit betrouwbaar ?
Zijn er mensen die een goede link hier van hebben en het zelf ook gebruiken.
I
oops. Nouja, Ik denk wel dat we de expire datum in acht moeten nemen.Er staat een expire datum op de potjes, maar volgens mij blijft zoiets toch gewoon goed om te gebruiken?
Heb je de potjes nog ?Ik heb 4 volle potjes Ivermectine te koop. Wel over de datum 29-07-2023. En 1 potje dat bijna op is en dus aangebroken, mocht je deze ook willen
Ik gebruik het hier niet meer en de keren dat ik het gebruikte ging ik er niet lekker op. Misschien ook doordat ik er geen zink bijnam, maar ik hoef het spul niet meer. Ik kan foto sturen maar te groot qua mb dus kan niet uploaden hier.
Stuur maar pb als je interesse hebt. Over de prijs komen we wel uit.
Als het voor jou niet goed voelt stoppen. Ik zou zelf niet elke keer €60 willen betalen voor een kuur bij zelfzorgcovid19Een vraag heeft iemand al eens de invermectine tabletten getest die we uit China kopen.
Of hier echt de werkzame stof invermectine in zit.
Mijn dochter maakt zich zorgen als ik dit slik uit China.
Ik ben nog maar net op dit forum dus de 100 keer heb ik niet gelezen. Het was gewoon een vraag waar gewoon een antwoordt opgegeven kan worden. Niet alles is betrouwbaar wat uit China komt vandaar mijn vraag. De autoriteiten weten nu ook wel dat invermectine wordt besteld uit China laat jezelf niets wijs maken dat ze dat niet weten. Ik laat mij de wet niet voorschrijven door mijn dochter. Maar ik waardeer haar bezorgdheid voor haar moeder wel. Dat heet liefde in mijn ogen.Hebben we al 100 keer beantwoord. Als je het laat testen waarschuw je de autoriteiten en wordt deze handel gesloten. Het werkt, velen van ons (waaronder ikzelf) kunnen inmiddels leunen op jarenlange ervaring. Of je vertrouwt het of je vertrouwt het niet. Laat jij je de wet voorschrijven door je dochter? Wie is hier de ouder en wie is het kind?
Mike