ivermectine hulpvraag

hajebe

Member
Hallo, woensdag ga ik naar een therapeut en zij wil dat ik mijn medicijnen meeneem zodat het in het testprotocol meegenomen kan worden. Nu heb ik mijn ivermectine nog niet in huis, dus wie kan mij aan een of twee tabletjes helpen. Ik woon in Alkmaar. ik kom het graag halen... wie o wie kan mij helpen

Ik weet niet hoe laat je bij je therapeut moet zijn. Maar ik heb ze wel voor je. Ik ben nu alleen tot dinsdag avond 24.00 uur niet thuis ben woensdag ochtend vroeg wakker. Dus je zou ze dan kunnen ophalen. Ik woon in vogelenzang niet gelijk om de hoek maar ook niet heel ver weg.

Hallo, woensdag ga ik naar een therapeut en zij wil dat ik mijn medicijnen meeneem zodat het in het testprotocol meegenomen kan worden. Nu heb ik mijn ivermectine nog niet in huis, dus wie kan mij aan een of twee tabletjes helpen. Ik woon in Alkmaar. ik kom het graag halen... wie o wie kan mij helpen

Ik heb je een berichtje gestuurd als ik het goed gedaan heb, want dit zou super zijn!!!
Kan ook eventueel bij mij wat halen!
Alkmaar is hier 25 min vandaan

Bedenk dan wel dat je anonimiteit verdwenen is Ragnar. Ik zeg dit omdat je immers nooit de intenties van een [nieuwe] poster weet en ik hier toch meermaals het signaal kreeg dat we voorzichtig willen zijn met wat we hier aan het doen zijn met die Chinese smarties.

Overigens is mijn envelop al op de bus en onderweg.

Heerlijk trouwens om te lezen hoezeer men hier elkaar wil helpen. Top Ragnar!

Ik ben ook benieuwd op welke manier getest is. Hoe werkt deze therapeut ?
Met een analoog apparaat de vegatest de oude nog wat zonder verstoringen werkt, dus niet met of via computer....Ik vind haar echt goed heel secuur, Maar ja ze is ook Duitse van oorsprong :-) Neemt ook de tijd, en test na. De IVM kwam er uit op wormen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan