Kaliumchloride

-B.arr

New member
Ik vroeg mij af, wie neemt er nog meer kaliumchloride? Is ben de enige op het hele foroum die kaliumchloride neemt?

En zoja welke nemen jullie?

De Kalium chloride nr 4 van Schuzzler met daarin lactose wil ik evt. gaan vervangen. De natuurarts had geen idee toen ik het over kaliumchloride had, maar ik denk, na Ben posts gelezen te hebben dat ik dat wel nodig heb en de Schuzzlercelzout nr 4 (met lactose) is dus niet ideaal.

Had je niet al een topic met precies hetzelfde onderwerp aangemaakt vorige week ofzo?

En misschien kun je eens wat minder in tekorten en in stofjes denken.

ja je hebt gelijk. Stom.

Ik ga het proberen, maar soms is het wel handig, het heeft me tot nu toe wel tot hier geholpen (ik ben er nog :P)

Als je al die ontelbare gekochte supplementen niet had gekocht.. dan had je voor dat geld een uitgebreid bloedonderzoek kunnen laten uitvoeren en wist je bijvoorbeeld of er iets mis is met de schildklier, B12, etc. etc.. Nu zijn het vooral vermoedens en neem je alles door elkaar. Volgens mij denk jij bij alles wat je leest dat jij daar ook een tekort aan hebt en dus supplementen moet kopen. Je eigen keus natuurlijk.. je bent vrij om het aan te pakken zoals je zelf wilt. Maar denk je soms bij jezelf ook niet van waar ben ik mee bezig? Volgens mij heb ik wel 20 dingen gelezen waarvan jij DENKT dat je een tekort hebt. Hoe maak je jezelf gek. Nog niet eens gesproken of het wel goed is voor je lichaam omdat je geen eens weet wat voor een effect het allemaal heeft.

Kleine greep uit alleen je eigen draadje van de afgelopen tijd. Heel veel aannames.. allemaal vermoedens. En dan noem ik hieronder niet eens wat je allemaal geprobeerd hebt aan supplementen. Volgens mij heb jij overal een tekort aan volgens jezelf..

• ja bij b12 tekort staan ook dingen die ik herken
• Ik vroeg mij nog af zou alleen de b12 genoeg zijn aangezien er ook B1,B2,B3,B6 vitamines genoemd worden.
• dat de schildklier niet in orde is zou natuurlijk kunnen!!!
• Merk wel aan m’n ogen nu dat ik slechter ga zien (vermoedelijk door de bijnierproblematiek en daaraan gekoppeld voedingsstoffen tekort op dit momoment….
Voor mijn gevoel hebben de bijnieren het moeilijk en ik denk zelf B-vitamines te kort.
• Ik dacht ik moet adrenal hebben maarja die was er niet.
• Primaire bijnieruitputting gevolgd door secundaire schildklierproblematiek is denk ik wat het is.
• Ja bijnieren EN schildklierproblemen denk ik…
• Ik denk dat ik nu ECHT die betaine HCL met pepsine mis..
Naar mijn idee kan ik het op dit moment niet voldoende uit de voeding halen.
• ik zit te denken aan ondersteunende kruiden voor de lever
• Ik zit nu te denken of ik misschien rhodiola erbij moet nemen. Af en toe wat opgefokt.
Vraag me ook af of ik niet toch iets mis van spoorelementen
• Voor mij dus duidelijk op dit moment niet en ik dacht zelf aan chroom en nog iets te kort, mangaan ofzo.
• Wat ik denk is dat ik MISSCHIEN eerst die bijnieren op orde moet krijgen alvorens ik met een schildkliersupplement begin.
• Ik denk zelf wel aan het toevoegen van de Alfa Lipon aangezien deze wordt aangeraden in het ebook.
• selenium tekort vermoed ik
• Ik denk NIET dat mijn brainfog veroorzaakt wordt door het gebrek aan Acetyl L carnitine. WEL denk ik aan een lekkende darm die de klachten veroorzaakt.
• Ik twijfel nog wel over de Omega3 dus
• Als ik oesters eet, zeegroente, en, ik had ook een keer kelpnoedels (vast niet zo heel goed dat laatste) dan voel ik me wel een stuk beter. Kennelijk heb ik een tekort aan die stoffen (ik at hiervoor haast nooit oesters/zeegroente)

mag ik vragen waar dit op slaat trouwens? Een aanval op mij? Ik voel me niet genoodzaakt hier verder op te reageren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan