Mijn laatste post is van een maand geleden.
Sindsdien heb ik elke dag bijna 12 uur achter de pc gezeten om meer info over mijn ziekte te krijgen, en natuurlijk de genezing!
Ik heb de halve wereld ondertussen gezien, veel info verzameld, maar niets was wat ik zocht. Bovendien onthoud ik door mijn toestand bijna weinig van wat ik lees.
Wat het nog ingewikkelder maakt; veel artikelen zijn in het Engels, ik ken de Nederlandse medische termen niet eens!
Uiteindelijk kwam ik bij het thema leverreiniging, ik herkende de kaft van het boek van dr. Moritz. Dit boek blijkt dus al enkele jaren in de kast te staan. Waarom ik het heb gekocht weet ik niet meer, want ik was nog gezond als een vis (dacht ik.
Ik heb toen alleen de darm-leverreiniging gedaan en verder niets gelezen.
Nu blijkt, mijn hele probleem beschreven te staan onder 'Leverziekten'.
Nog een halve dag hier op het forum gelezen en ik ben pas bij 2011.
Straks beginnen met een schema op te zetten en kijken wat er komt.
Ik hoop op reacties.
Sindsdien heb ik elke dag bijna 12 uur achter de pc gezeten om meer info over mijn ziekte te krijgen, en natuurlijk de genezing!
Ik heb de halve wereld ondertussen gezien, veel info verzameld, maar niets was wat ik zocht. Bovendien onthoud ik door mijn toestand bijna weinig van wat ik lees.
Wat het nog ingewikkelder maakt; veel artikelen zijn in het Engels, ik ken de Nederlandse medische termen niet eens!
Uiteindelijk kwam ik bij het thema leverreiniging, ik herkende de kaft van het boek van dr. Moritz. Dit boek blijkt dus al enkele jaren in de kast te staan. Waarom ik het heb gekocht weet ik niet meer, want ik was nog gezond als een vis (dacht ik.
Ik heb toen alleen de darm-leverreiniging gedaan en verder niets gelezen.
Nu blijkt, mijn hele probleem beschreven te staan onder 'Leverziekten'.
Nog een halve dag hier op het forum gelezen en ik ben pas bij 2011.
Straks beginnen met een schema op te zetten en kijken wat er komt.
Ik hoop op reacties.