Lezing symposium

rishanaSGS

New member
Beste meneer Donkers

Gezien uw ervaring met de genezende wijze van een bepaald voedingspatroon zijn wij als faculteitsvereniging zeer enthousiast om u als spreker uit te nodigen voor één van onze activiteiten.

Laat ik ons eerst even voorstellen. Wij zijn de faculteitsvereniging SGS (Studenten Groep Sociale Wetenschappen) uit Utrecht. Wij organiseren studiegerelateerde activiteiten voor iedereen die daar geïnteresseerd in is. Op 24 mei hebben wij een symposium gepland staan met als thema ‘(duurzaam) eten’. Wij zouden het erg leuk vinden om op die dag beide kanten aan het vraagstuk of vegetarisme de juiste keuze is te belichten. We zullen dus ook een spreker uitnodigen die voor vegetarisme/veganisme is, het leek ons leuk om er als het ware een discussie van te maken waarbij de bezoekers betrokken zullen worden. Aangezien wij uw verhaal erg inspirerend en interessant vinden en goed vinden passen bij dit symposium, wilde we u vragen of u het leuk zou vinden om uw verhaal te vertellen en deel te nemen aan de discussie. Mocht u hier geïnteresseerd in zijn en/of met eventuele vragen zitten, dat zie ik graag een mail naar
studieinhoudelijk@sgsutrecht.nl van u tegemoet. Het symposium begint rond 14:00 (onder voorbehoud) en vindt plaats in het Marinus Ruppertgebouw op de uithof in Utrecht.

Met vriendelijke groeten,

Rishana

Ik had via email jullie vraag al ontvangen, maar was nog niet in staat om te antwoorden.

Hoewel ik mij vereerd voel dat ik door jullie hiervoor wordt gevraagd moet ik helaas deze uitnodiging afslaan. Ik voel nl. geen enkele behoefte om openbaar in de publiciteit te treden.

Daarnaast is mijn ervaring dat het ook verspilling van kostbare tijd en energie is om in 'debat' te treden met fanatieke planteneters, hun dogmaische brein is simpelweg te verstard om ook maar enig ander standpunt op de juiste waarde te schatten.

Uiteraard wens ik jullie veel succes met jullie evement en ik hoop dat jullie nog een andere voorstander van dierlijk voedsel bereid vind om de discussie aan te gaan met zijn/haar activistische opponenten.

Dank voor de beleefde en respectvolle benadering, jullie valt niets te verwijten. Bedenk echter dat de werkelijke nietsontziende carnivoren maar al te vaak de fanatieke planteneters zijn!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan