LGBTQ+

Hoi Mike. Ben jij tegen alles wat buiten man of vrouw valt? Ik was vanavond naar een thema bijeenkomst over lhbtq in ons gemeentehuis. Nu hoor ik van mensen dat met name de gemeentehuizen dit promoten, deze agenda (cabal).

Ik wil voor het plaatselijke krantje een artikel over de thema avond schrijven. Maar ik wil niet meedoen met het promoten van de agenda.

Hoe zou ik nou een kritische noot kunnen plaatsen (denk ik zelf ook even over na)?

Er waren diverse organisaties aanwezig. Zonder dat we het door hebben wordt deze agenda steeds meer in ons leven geintegreerd wat mij niet oke lijkt. Er was ook iemand in de zaal die omgebouwd was.

Diverse mensen (jong/oud) zeiden "Ja het is echt nog nodig hoor dat we deze activiteiten organiseren!"

De opkomst was niet heel groot trouwens.

De grote vraag is natuurlijk waarom moet iedereen ineens bi, lesbisch, trans, pan of queen zijn, meer dan vroeger. Ik heb me niet heel erg ingelezen maar wat ik ervan weet is dat dit iets is van agenda 2030, dat als mensen geen echte duidelijke identiteit hebben, dat ze meer beinvloedbaar zijn voor de overheid, zoiets? Waarom kunnen we niet gewoon of man of vrouw zijn. klaar. En er wordt zo snel maar besloten door artsen ja hoor geef maar hormoonbehandelingen doe maar zo'n operatie. Op tv heb ik gezien dat iemand in detransitie ging omdat hij/zij spijt had!!!

Laatst bewerkt:
Het gaat niet over het wel of niet accepteren van iets wat klaarblijkelijk bestaat. Het gaat om de vraag of dit moreel is op basis van de natuurlijke orde. Ik heb geen probleem met homoseksualiteit als bestaand fenomeen, maar niet als natuurlijk fenomeen.

Mike

ik ga vandaag weer verder aan mijn artikel. Ik zal niet de hele dag vragen stellen want ik heb gisteren de interviews gedaan met de aanwezigen.
Maar kan iemand mij misschien vertellen of kinderen op de basisschool les krijgen over LHBTQ? Of is dat pas op de middelbare? Vanaf welke leeftijd?

Inmiddels heb ik zelf 'een' antwoord gevonden. https://geziningevaar.nl/artikelen/...ieuws-over-gender-homoseksualiteit-en-abortus
Maar nog steeds weet ik niet hoeveel kinderen dit boek voor hun neus hebben gekregen, het lijkt mij niet dat het is geintegreerd in de lesstof op de basisscholen. Misschien dat sommige leerkrachten het boek hebben gepresenteerd. Of in elk geval bibliotheken/ouders.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan