Beste forumleden/mike:.ik zal het kort houden..ik ben door vrienden (doktor dick en frits)aan mike voorgesteld.inmiddel herhaaldelijk lezingen van hem afgehoord en geloof het allemaal betreft covid en pharma..kwestie waarom ik reageer is omdat mijn vriendin 3 jaar geleden borstkanker kreeg wat net 1 maand geleden is uitgezaaid naar de longen.PET-CT scan was adembenemend om te zien..duidelijk 2 tumoren te zien in beide longen..oncoloog stelde ons voor om direkt chemo te doen.maar mijn vriendin wees dat af om nog 1x dat trajekt te doen..in de dagen erna heb ik via mijn vriendenkring de vdo van mike gekregen,en we hebben besloten om imuuntherapie te doen,maar we zijn geen doktors maar amateurs..een vriendin heeft haar meegenomen naar een kliniek hier in de stad.de doktor stelde haar voor direkt 6x per dag een ozonekuur te doen met 1x detox en 1x aan de 'muliwave oscilator'..dit is geheim en heeft hij achter in het hok staan.we weten dat alternatieve geneeswijze door pharma niet word gedoogd..tussentijdsben ik op zoek gegaan naar medicijnen.en het eerste wat we hebben gedaan is aan de ivermectine en nac met vitaminen/minralen regime..nu morgen gaan we aan de panacur en wanneer dat op is gaan we door met mebendazol.beginnen met 500mg per dag..volgende week 3e x bloed afname en dan hopen we dat de cijfers beter zijn..alles beter dan chemo..ik hoop via dit forum hulp te kunnen krijgen..bij voorbaat dank..vraag niet hoe ik aan medicijnen kom.maar hier net als china is alles te koop