Zag ik al aan jouw profielfotoIk smeer ook gezichtscreme met MB.
Dorothé
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zag ik al aan jouw profielfotoIk smeer ook gezichtscreme met MB.
Dorothé
Ja, haha, op die foto staat een soort ijskoningin. Ik hou van winter en sneeuw, vandaar deze keuze voor de foto. En ja, ze heeft een blauwig gezicht, zou kunnen met de creme met MB!!!Zag ik al aan jouw profielfoto![]()
www.lighttherapyinsiders.com
2x2 capsules MB per dag en normaal elke dag of om de dag roodlichttherapie. Ik ben nu bezig met de verhuizing, alles inpakken etc. en ook nog bezig in het huis van mijn vader. Op het moment kom ik maar heel spaarzaam aan de roodlicht therapie toe. Ik kom bijna aan niets meer toe, zelfs niet dit forum. Sinds de dood van mijn vader wordt ik opgeslokt door ontzettend veel administratief werk, rouwverwerking (kom ik ook niet aan toe) en veel doen. Zelfs aan mijn geliefde kersttijd kom ik niet toe.Hoe doe jij het precies ¿
Hoeveel druppels en hoe lang red light (enkel of in combi met de infrarood).
En waw, 4w en een enorme verbetering van je zicht.![]()
2x2 capsules MB per dag en normaal elke dag of om de dag roodlichttherapie. Ik ben nu bezig met de verhuizing, alles inpakken etc. en ook nog bezig in het huis van mijn vader. Op het moment kom ik maar heel spaarzaam aan de roodlicht therapie toe. Ik kom bijna aan niets meer toe, zelfs niet dit forum. Sinds de dood van mijn vader wordt ik opgeslokt door ontzettend veel administratief werk, rouwverwerking (kom ik ook niet aan toe) en veel doen. Zelfs aan mijn geliefde kersttijd kom ik niet toe.
Maar het zal wel weer komen.
Dorothé