Mondhygieniste

-B.arr

New member
Vandaag een bezoekje gebracht a/d mondhygieniste. Zei zei dat ze bij een boer rauwe melk had gehaald en dat die had gezegd dat ze dat absoluut moest koken. Verwarrend natuurlijk, want 2 dagen geleden zag ik nog een programma op tv over kaas, waarin vermeld werd dat rauwmelkse producten juist beter zijn voor je darmen. Dat laatste zal wel waar zijn.

En ze zei dat ik eigenlijk beter wel met fluoride kan poetsen (ipv weleda plantentandpasta met een paar korrels keltisch zeezout, wat ik nu doe) omdat ik anders, in de loop der jaren, toch gaatjes krijg. Volgens haar is het niet de fluoride waar ik steeds last van heb maar de menthol dus ik moet maar met mentholvrije Elmextandpasta gaan poetsen. Ze zei ook dat niet fluoride de botten/het skelet verhard en giftig is, maar fluor... volgens haar kan fluoride geen kwaad. Ik betwijfel het toch, maar goed.

Met mensen uit dat soort beroepsgroepen (regulier) valt niet mee te praten is mijn ervaring. Over rauwe melk kan je op deze site genoeg vinden. Fluoride is fluor verbonden met een ander element, in de tandpasta stoppen ze het giftige natriumfluoride. Afval van de aluminiumindustrie.http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/fluor-is-puur-gif/

Intussen is de zoekfunctie op het forum prima en zijn er legio onderwerpen waarin fluoride en rauwe melk worden besproken, misschien een tip om eerst even te zoeken want zo voegt het weinig toe, je hebt geen concrete vraag of nieuwe informatie toch?

Kook rauwe melk en poets met fluoride. Ja, deze vrouw weet echt waar ze over praat. :roll:

Mike

ik kreeg van de week een opmerkelijk bericht van een vriendin:

Vandaag was ik het levende bewijs wat goede voeding (o.a. de overstap van ons naar biologische rauwe melk & kefir en Keltisch zeezout) kan doen voor je gezondheid. Bij de tandarts zijn vanochtend na 2,5 jaar weer foto's gemaakt. Los van het feit dat ik al jaren merk dat ik geen ontstekingen meer in mijn mond heb, blijkt de botdichtheid in mijn kaak fors te zijn toegenomen èn wat de ze niet kunnen verklaren... mijn kaakbot is aangegroeid! Het verschil tussen de foto's van toen en nu is zeer goed te zien. Zij stellen dat het door goed poetsen komt, maar ach, dat doe ik al zo lang. Ondanks dat ik in de overgang zit zal ik dus sowieso geen last van osteoporose hebben. Ook dàt is een hele geruststelling. Alle noodzakelijke vitaminen en sporenelementen zorgen dus voor regeneratie. Wat kan een lichaam zichzelf dan prachtig herstellen.

Goed poetsen met fluoride tandpasta op een amalgaamvulling is het beste dat je voor je gebit kunt doen.

Ja, supergoede tip! ;)

Maar wat deed ik gisteren? Ja hoor... jullie raden het zeker al. Lekker natief heb ik de Elmex mentholvrije tandpasta gekocht. En daarmee gepoetst en wat ben ik daar beroerd van. Keelpijn en benauwd. Ja, eigen schuld, dikke bult, denk ik dan maar.

Ik neem aan dat deze troep mijn lichaam weer verlaat (?), want dat is het. Ik hoop niet dat het blijvende schade heeft aangericht.

Jij bent ook met een natte vinger om te halen, zeg! Wanneer ga jij besluiten om zelfdenkend te worden?

Mike

Dat is ontgifting celticmyst. De gaatjes die aan het ontstaan waren in de tijd dat je niet met fluoride hebt gepoetst komen er nu uit.

;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan