Mondkapjesplicht op school

ShanSenpai

New member
Hoi iedereen

ik ben nieuw hier en heb nog nooit eerder hier iets geplaats of gereageerd ik doe meestal lezen, maar vandaag kreeg ik echt rot nieuws van mijn mentor en ik moet dit kwijt. Over 2 weken ben ik verplicht om de hele dag behalve als je gaat eten een mondkap te dragen. We weten allemaal dat dit echt niet gezond is en voor geen meter helpt. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen😢. Als jullie een uitweg weten hoor ik dit graag want ik maak me echt zorgen.

Zoek gelijkgestemde op school, misschien zijn er nog een paar. Samen is het makkelijker dan als je er in je eentje voor staat. Hou je rug recht.

Zoek gelijkgestemde op school, misschien zijn er nog een paar. Samen is het makkelijker dan als je er in je eentje voor staat. Hou je rug recht.
Jaa het probleem is meer ik ben een van de oudste daar (ik ben 20) en de meeste op mijn opleiding zijn onder 18 en zijn veel sneller bang om van school gestuurd te worden of durven niet voor zichzelf op te komen.

Misschien kun je hier iets mee?

Bijlagen

• -5992420143717791495_121.jpg
    -5992420143717791495_121.jpg
    168,2 KB · Weergaven: 14
Jaa het probleem is meer ik ben een van de oudste daar (ik ben 20) en de meeste op mijn opleiding zijn onder 18 en zijn veel sneller bang om van school gestuurd te worden of durven niet voor zichzelf op te komen.
Ik begrijp dat wel, onze dochters weten hoe wij er over denken, als ze het echt verplichten komen ze gewoon naar huis toe, ze hebben leerplicht, geen schoolplicht.

Wat precies is je probleem met heel eventjes zo'n kapje op? Je kan ook echt een punt maken van niks.
Ik werk 8 uur per dag met een medisch kapje. Al lang voor corona. En ik leef ook nog steeds.
Ik vind het altijd zo'n non issue.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan