Nesara / Gesara de nieuwe wereld

naief

New member
Nesara en Gesara zijn, als het waar is, bijzonder belangrijk voor de nieuwe wereld. Tijd voor een apart topic.
Dit engels is me eigenlijk net een tandje te pittig.
https://operationdisclosure1.blogspot.com/2020/03/nesaragesara-law-that-would-change-our.html?m=1

14e wijziging

Het veertiende amendement behandelt veel aspecten van burgerschap en de rechten van burgers. De meest gebruikte - en vaak betwiste - zin in het amendement is " gelijke bescherming van de wetten ", die een prominente plaats inneemt in een groot aantal belangrijke zaken, waaronder Brown v. Board of Education (rassendiscriminatie), Roe v. Wade (reproductieve rechten), Bush v. Gore (vertelt verkiezingen), Reed v. Reed (genderdiscriminatie) en University of California v. Bakke (raciale quota in het onderwijs). Zie meer ...
Primaire tabbladen
Amendement XIV
Sectie 1.

Alle personen geboren of genaturaliseerd in de Verenigde Staten, en onderworpen aan de jurisdictie daarvan, zijn staatsburgers van de Verenigde Staten en van de staat waarin zij wonen. Geen enkele staat mag een wet maken of handhaven die de voorrechten of immuniteiten van staatsburgers van de Verenigde Staten schaadt; evenmin zal een staat iemand het leven, de vrijheid of het eigendom ontnemen, zonder behoorlijke rechtsgang; noch ontzeggen aan enige persoon binnen zijn rechtsgebied de gelijke bescherming van de wetten.
Sectie 2.

Vertegenwoordigers worden over de verschillende staten verdeeld volgens hun respectieve aantallen, waarbij het totale aantal personen in elke staat wordt geteld, met uitzondering van niet-belaste Indianen. Maar wanneer het recht om te stemmen bij een verkiezing voor de keuze van kiezers voor president en vice-president van de Verenigde Staten, vertegenwoordigers in het Congres, de uitvoerende en gerechtelijke functionarissen van een staat, of de leden van de wetgevende macht, wordt geweigerd aan een van de de mannelijke inwoners van een dergelijke staat, eenentwintig jaar oud , en burgers van de Verenigde Staten, of op enige andere manier bekort, behalve voor deelname aan rebellie of andere misdaden, wordt de basis van vertegenwoordiging daarin verminderd in de verhouding die het aantal van dergelijke mannelijke burgers is gelijk aan het totale aantal mannelijke burgers van 21 jaar in een dergelijke staat.
Sectie 3.

Niemand mag een senator of vertegenwoordiger in het congres zijn, of kiezer van president en vice-president, of een ambt, civiel of militair uitoefenen, onder de Verenigde Staten of onder enige staat die, nadat hij eerder een eed heeft afgelegd, als lid van Het Congres, of als een officier van de Verenigde Staten, of als een lid van een wetgever van de staat, of als een uitvoerende of gerechtelijke officier van een staat, ter ondersteuning van de grondwet van de Verenigde Staten, hebben zich bezig gehouden met opstand of rebellie tegen hetzelfde , of hulp of troost gegeven aan de vijanden daarvan. Maar het Congres kan met een stemming van tweederde van elk Huis een dergelijke handicap opheffen.
Het 14e amendement in het nederlands:

Sectie 4.

De geldigheid van de overheidsschuld van de Verenigde Staten, wettelijk toegestaan, met inbegrip van schulden aangegaan voor de betaling van pensioenen en premies voor diensten ter onderdrukking van opstand of rebellie, wordt niet in twijfel getrokken. Maar noch de Verenigde Staten, noch enige staat zal enige schuld of verplichting aannemen of betalen die is gemaakt ter ondersteuning van de opstand of rebellie tegen de Verenigde Staten, of enige claim voor het verlies of de bevrijding van een slaaf; maar al deze schulden, verplichtingen en vorderingen worden onwettig en nietig verklaard.
Sectie 5.

Het congres is bevoegd om door middel van passende wetgeving de bepalingen van dit artikel af te dwingen

Bron fb Peter DG
Zojuist ontvangen. Gesara.

In Rusland op 9 mei 2020 de bijeenkomst van Jalta II werd strikt geheim gehouden. Naast Putin waren ook Trump en Johnson aanwezig. Volgens mijn bronnen waren de contracten allemaal wettelijk ondertekend. Met andere woorden, de saneringsfase en de uitvoering van het vredesverdrag met de initiatie van Gesara voor de overgangsperiode begint nu. Dit kan betekenen dat je er vanaf 1 juni 2020 iets van kunt zien. is. Anders worden de verdere stappen voor ons onzichtbaar voortgezet. We zullen de schoonmaak op de achtergrond nauwelijks merken, ook al woedt de oorlog daar. Maar zo geheim is het niet, aangezien verschillende bronnen het hebben bevestigd.

Het 'Duitse rijk' zou formeel moeten bestaan, hoewel we er nog niets van zien. Dergelijke informatie is erg problematisch. Ik heb andere informatie. We zouden nu de financiële crash op elk moment moeten zien, wat heel goed kan worden verklaard met de corona-lockdowns. We zullen ook heel goed te horen krijgen dat de politiek van vandaag de schuld is, omdat het zijn eigen economie heeft vernietigd voor een onschadelijk griepvirus.

Direct daarna zal de militaire overname ook gepaard gaan met de arrestatie van hoge politici. Dan komen de "verlichtingsdagen", waarin ons alles wordt verteld wat de politiek van vandaag heeft gedaan via de media, die vervolgens in overeenstemming zullen worden gebracht.

De wereld zal in totale shock zijn. Tijd voor de patriots om familie, vrienden en kennissen te informeren over dit komende event. Stay save Patriots. Where we go one, we go all. Trust the plan. God wins

even ook hier neer gezet voor de duidelijkheid:

Geen idee wat ik hiervan moet vinden. NESARA/GESARA prima, maar een nieuwe koning? Ik ga nog even kijken hier:

https://www.kingof.uk/documents-legal/

video:War Castles - Military Insider :Robert-Leroy: Horton - Updated Version
https://www.youtube.com/watch?time_continue=125&v=e4KNxgWY5yg&feature=emb_logo

van de video heb ik nu de eerste 40 minuten gekeken. Het engels is pittig en de uitleg summier.
Vragen die ik zover heb:
-waarom liep het in 1999 af? En ze moesten naar het postkantoor? Wat wordt daar mee bedoelt.
-Wat bedoelen ze met dat grammar gedoe?
-Waarom is het gedoe met die vlag zo belangrijk?

Recentelijk heeft Trump eind maart terwijl de "Corona plandemie" begon, iets best bijzonders gedaan.  Mike heeft hier ook al het nodige over geschreven op dit forum, maar  "The Federal Reserve" van Amerika is geannexeerd door "The Treasury" waarmee deze grote Wereldbank niet langer meer privé bezit is, maar staatseigendom van de Amerikaanse regering. De FED is nu dus niet langer meer in handen  van de Rothschild familie.

De machtspiramide die vanuit deze bank was uitgerold wordt nu gestaag afgebroken, en het Rothschild machtspiramide is hiermee ontwricht, en aan het afbrokkelen.
Dit is het begin van NESARA, en aangezien zo'n beetje alle andere grote wereldbanken en beursen gekoppeld zijn aan de FED, zal spoedig GESARA gaan volgen.

Zie het volgende video item van Michael Tellinger van de Zuid Afrikaanse UBUNTU partij, die het hele verhaal zeer duidelijk en begrijpelijk uitlegt.

&feature=youtu.be

Charza,
Mooie vid.
Ik kon Michael al langer en mn zijn one small town oplossing vind ik briljant.

De vid zelf had voor mij niet zo heel veel nieuws wel is het in Jip en Janneke taal gesproken en geeft voor menigeen nieuwe inzichten mbt het geld systeem.
Een echte aanrader dus.

Hi Jokejoke,

Michael Tellinger heeft inderdaad de unieke gave om dit soort zaken in hele heldere taal over te brengen.

Het financiële systeem is voor veel mensen erg lastig te begrijpen, omdat er feitelijk niet zoveel van klopt.
Michael kan dan ook nog precies goed uitleggen waarom ook de professionals hier vaak compleet niet thuis in blijken te zijn!

als nl vanaf 1940 met de vlucht van Wilhelmina geen koninkrijk is, vervallen dan alle wetten?
https://www.denederlandsegrondwet.nl/id/vh8lnhrqszxn/grondwets_herzieningen_1815_heden?fbclid=IwAR1YQLmEEEH6vqxY5MSsvILkyqQtLS2b5NVLI5VvhykQXypLXx6d1bWiVuU

Nieuw artikel van Peter Meyer. Past in meerdere topics maar ik plaats hem hier.

De QFS is in het geheim al geruime tijd in gebruik en verbindt reeds 193 landen. Zodra alle landen GESARA-hervormd zijn, vindt de overgang plaats; alle bestaande valuta’s worden digitaal en worden uiteindelijk weg gefaseerd. Eind dit jaar zal naar verwachting een ‘Flat Tax Law’ – Vlakke Belasting Wet – worden aangenomen, die alle belastingdiensten afschaft, terwijl de terugkeer van de goudstandaard alle centrale banken overbodig maakt.

http://finalwakeupcall.info/blog/2020/05/27/centrale-bank-economie-verwoest/

Charza,
Yep, michael kan het op zn ZA mooi vertellen.
Toch is het nep geld systeem niet zo heel moeilijk te doorzien.
Ik ga zo je vid bekijken.
Deze link helpt daarbij.

Naief,
Idem te titel alleen al maakt me erg nieuwsgierig.

Medusa,
Wow dat zal wat zijn zeg.
Idem zo meteen even de link bekijken.

Als ik nu zo om mij heen zie de noem het burgelijke ongehoorzaamheid het lijkt wel een lawine die nu aan het los komen is.

Volgens mij is de wet van de aantrekkings kracht zich nu in full force aan het ontwikkelen.

Ik heb ook zojuist aan een ondernemer met een heel groot netwerk eea van burgerfront en bondvooroverheidszaken doorgestuurd en zal het vd week nog een keer spreken.

Is het waar dat Engeland een nieuwe koning heeft? John de 3e? Iemand bewijs? Ik las het ergens maar geen bron.

Ik kwam gisteren deze video tegen maar heb hem links laten liggen omdat er nog zoveel op mijn 'to do lijst' staat. Heb hem dus niet bekeken.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=7bA5A5Ie0V4&feature=emb_logo

Is het waar dat Engeland een nieuwe koning heeft? John de 3e? Iemand bewijs? Ik las het ergens maar geen bron.
Ik denk dat dit een dwaalspoor is dat is uitgezet om ons op het verkeerde been te zetten. Ik lees ook dat Duitsland is teruggekeerd naar het oude Pruisische keizerrijk.

Ik weet dat er zich onder de 'alt right' stemmen bevinden die de complete democratie willen afschaffen en willen terugkeren naar koninkrijken en keizerrijken.

Dan kun je de complete Magna Carta van 800 jaar geleden de prullenbak in doen, die zich keerde tegen de tirannie van een koning en de macht wilde teruggeven aan het volk. Dat is de basis geweest voor alle grondwetten in westerse naties, waaronder ook de Amerikaanse!

Trump en de patriots gaan niet terug naar koningen en keizers, er zal een wereldwijd systeem van constitutionele republieken worden opgezet. Geen absolute macht meer voor regenten, want absolute power corrupts absolutely!

Mike

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ssrL389h33TfQl952FS-UN5SFAAcBQNZfpU9KWFObvYiI1QRRnukxPbA&app=desktop

Een van onze hooggewaardeerde speurneuzen, @LadyQanuck, is tijdelijk beperkt op Twitter nadat zij een interessante thread schreef over GESARA-NESARA. Nou heb ik mij daar nog niet zo erg in verdiept maar als Twitter haar daarom beperkt en haar thread laat verdwijnen, gaan bij mij alle alarmbellen af. Dus vandaag ga ik haar thread vertalen en opgraven wat eruit verdwenen is. Doe ermee wat je zinnig lijkt!

https://qanonnederland.wordpress.com/2020/08/09/we-zijn-kwantum-verbonden/

Een must read post hierboven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geweldig Medusa, hierin wordt een eerder geplaatste video, over het ontstaan van nesara, die ik niet snapte uitgelegd. ALhoewel, haha, ik het nog steeds niet snap.
Wie dit verhaal wel snapt, een uitleg wordt gewaardeerd.
Hoe kan een vlag nu zo belangrijk zijn?
Die post office snap ik ook nog steeds niet.
Hoe kan nu in vredesnaam een grondwet aflopen?
Wat bedoelen ze met die grammar en syntax? Waarom heeft het die alles bepalende invloed? MIKE!!!!!!! Jij bent een taalonderwijzer! Zegt dit jou wat?
Waarom konden ze hem niet vermoorden? Gewoon pistool op zijn hoofd, trekker overhalen klaar. Codes zijn alleen maar zo geheim en belangrijk, als dat ze gemaakt worden. Alles is toch te vervangen? Misschien wat brute kracht, een geldzakje hier of daar, wat mensen vervangen, wat is daar nu moeilijk aan? De elite is toch oppermachtig, met overal een vinger in de pap.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan