@Debsy mijn 1 na jongste heeft ook mega amandelen en snurkt, ademt door de mond.
Ik doe ook sole door de melk en door het water bij het eten s'avonds.
De jongste poetst af en toe met mijn zelfgemaakte pasta, kzz met natriumbicarbo en kokosolie.
Het snoepen is met de anderhalf jaar met 80 % verminderd, nu krijgen ze af en toe een speltkoekje en wellicht 1 of 2 keer per maand een tumtum.
Ze drinken inmiddels kefir met een klein scheutje diksap met een rietje, zo drinken ze het wel.
Ze vinden allebei de yoghurt heerlijk, maar de levertraan bv erg vies (kaneel)
de jongste eet een lepel kokosolie zo op, ze vind het lekker, moet soms uitkijken dat ze zelf niet staat te leppelen bij de la.
De veranderingen komen langzaam en ze moesten ook wennen aan andere smaken, maar elke dag een beetje kefir en nu drinken ze gewoon een beker zo leeg.
Ik ga eens per jaar naar de tandarts en (afkloppen) ik heb eigenlijk nooit iets, het is jaren geleden dat ik een gaatje had. Ik wilde eigenlijk helemaal niet meer gaan tenzij ik klachten heb , maar voor de kids om te "wennen" voor als ze wel moeten ooit, ga ik die ene keer nog.
Het blijft lastig de kids weg te houden van het snoepen op school of peuterspeelzaal, maar heb het inmiddels de juffen verboden en als alternatief rozijnen mee gegeven.
Dit lijkt te worden gerespecteerd zo ook op de bso, ze krijgen hun eigen spullen mee.
Sinds ik de adrenal gebruik heb ik gemerkt dat ik (bijna) geen "angsten" meer heb, voorheen kon ik mij druk maken om de meest gekke dingen, maar ook bv bedenken dat 1 van mijn kinderen verzoop of mogenlijk kon worden overreden, alsof je niet meer kan relativeren en de werkelijkheid kwijt bent in gedachten. Das gelukkig helemaal verdwenen. Zo ook nare dromen.
Heerlijk gevoel en ben een stuk rustiger in mijn lijf.
De kids gaan eens per week in de badkuip met magnesiumolie en krijgen 2 keer per week een druppel jodium door de melk.