omega 3

mandyjessie

New member
hallo
ik ben op zoek naar een echte goede omega 3 en iemand die er goede ervaringen mee heeft.iemand bood laatst die van eqologie aan.

Eva is hier kortstondig actief geweest op het forum. Toen er steeds meer feiten aan het licht kwamen omtrent moedwillig bedrog en gemene trucs van de kant van de 'Three Musketeers' (Kaayla Daniel, Ron Schmid en David Gumpert) i.s.m. de producenten van Rosita EVCLO, Dan Corrigan en Archie Welch, heb ik Eva nog uitgedaagd om zich ook eens daarin te verdiepen en haar artikel te rectificeren. Nooit meer iets van Eva gehoord en ze toont zich dan ook uiterst zwak in haar 'objectieve' blogpost omtrent de vermeende ranzigheid van GP FCLO.

Iemand die de trucs en het bedrog wel door heeft en e.e.a. netjes chronologisch op een rijtje heeft gezet is de auteur van onderstaand stuk, Craig Elding:

http://www.thehealthcloud.co.uk/the-other-side-of-the-fclo-scandal/

Het artikel van Elding lijkt als twee druppels water op een chronologische opsomming die ik zelf hier al had gedaan, nog voor het stuk van Elding uitkwam.

Elkedageenei, ik neem je niets kwalijk, want deze info zweeft nu eenmaal rond op het internet, maar zoals je ziet moet ik telkens weer uitleggen dat Green Pasture het slachtoffer is geworden van een vieze, onderhuidse lastercampagne door een concurrent die hen van de markt wilde stoten en deze voor zichzelf wilde opeisen. Via Kaayla Daniel hebben ze zelfs geprobeerd een regelrechte coup binnen de WAPF te bewerkstellgen. Ze zijn hopeloos gefaald in hun kwade bedoelingen en waar zijn ze nu, laten ze nu nog van zich horen? Als zij zo'n missie hebben om een 'ranzig' product van een 'onbetrouwbare' fabrikant aan de kaak te stellen, waarom spannen ze dan geen rechtszaken aan en ondernemen ze geen verdere actie? Ik zal het je vertellen: ze hebben gegokt en verloren.

Mike

Hoe zit het met Omega 3 en bloedverdunners? Mijn moeder kwam hiermee, die gebruikt ze en is nu bezorgd - na negatief bericht hierover - dat ze de levertraan maar laat staan.

Thineke

Dank Mike voor je uitgebreide uitleg. Soms is checken nodig en nu kan iedereen er weer kennis van nemen.

Ik gebruik sinds kort opti3 algenolie. Er wordt voor omega 3 vaak krill-olie gepromoot (oa door dr mercola). Ben zeker niet vegetarisch maar ben wel tegen het massaal wegvangen van dit voedsel voor vele vissen en andere zee organismen. Dit verstoort naar mijn mening het ecosysteem.
Algenolie lijkt me een goed en duurzaam alternatief

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan