Ontstoren en aarden: wat is er mogelijk tot nu toe?

wimeer

New member
In deze tijd van veelvuldig computergebruik, smartphones, wifi enz. is er enorme nood denk ik aan ontstoring en vooral aarding.
Zelf ondervind ik dat als ik op de computer of smartphone heb gewerkt, dat ik me "opgeladen" voel, positief geladen zeg maar, en dat ik onrustig blijf en niet kan ontspannen of toch nauwelijks.

Wat ik ook vaak opmerk, instinctief wil ik in bed op de buik liggen. Dat maakt rustiger. Alsof dat het lichaam echt wil aarden, ontladen.

Daarom wil ik jullie vragen in naam van allen:
1) hoe ontstoren jullie je omgeving en jezelf?
2) wat is er beschikbaar om te ontstoren/aarden?
3) hoe zorgen jullie dat je geaard blijft?

Voor mezelf heb ik gevonden om te aarden: buitenlucht (negatieve ionen), lopen op blote voeten in de mate vh mogelijke, voeten letterlijk in de aarde soms steken, over de grond rollen zijlings.

Ik heb enkel weet van de Basic Zapper om jezelf te aarden, en van wichelaars om je omgeving te ontstoren. Ik denk dat er meer mogelijkheden zijn, maar ken ze nog niet.

Laat het weten, en blijf bij de kern vd zaak.
Dank jullie wel!

Hoi Wimeer,

Je onderwerp is al meerdere keren besproken op dit forum. Ik snap dat je vragen stelt maar soms snap ik niet dat de informatie niet eerst opgezocht (en gevonden) wordt. Maar goed, ik vind het zoeken naar informatie en het vinden ervan dan ook bijna een sport en erg leuk.

Enkele mogelijkheden om te aarden:
douchen (het water staat in contact met de leidingen die door de grond lopen);
aardingslaken;
aardingsmuispad
schoenen waarmee je kunt aarden;
voeten maar ook handen in de aarde (tuinieren).

en blijf bij de kern vd zaak

Sir Yes Sir ;) (het leuke van het forum is juist dat er niet altijd bij de kern van de zaak wordt gebleven maar dat we van de hak op de tak gaan zodat er een scala aan ideeën en adviezen volgt waardoor er een groot breisel aan informatie geproduceerd wordt)

Bedankt Heksje.

Ik zal eens het forum grondig doorzoeken en nota nemen.
Maar eerlijk gezegd vind ik het zelf niet slecht om een laatste stand van zaken samengevat in een nieuw draadje terug te vinden.
Dat is niet alleen goed voor iedereen, maar dan zie je ook het verloop van ideeën en inzichten, want we worden door ondervinding, verder info zoeken en door contacten met anderen stilaan altijd wijzer.

Lijkt me dat de laatste stand van zaken ook samengevat kunnen worden in bestaande topics. Juist dan zie je het verloop.

Heb zelf een paar dooozzschijfjes. Twee nachtdooozzjes helpen om de spin-inversie om te turnen en beter te slapen. Trouwens ook een hanger van Elohim. Wat aardstralen betreft advies vragen en zorgen dat je er niet op slaapt. Beter en houten bed en matras zonder metaal. Beter ook geen vloerverwarming. Beter ook geen kunststofdelen onder laminaat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan