overgeven door te veel vet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eli
  • Startdatum Startdatum

eli

New member
Vanochtend ben ik begonnen met een glas kefir, toen 2 citroenen met 3 eetlepels olijfolie en vervolgens zo'n 3 eetlepels boter en een eetlepel kokosolie (ik wilde eigenlijk beginnen met de milde leverreiniging, maar had nog honger en daarom ook maar een rijstwafel met dus deze hoeveelheden boter en kokosolie). na een uurtje kreeg ik ineens hele erge buikpijn. Ik moest denken aan de reactie die iemand hier op het forum had met rauwe melk, toen werd er gezegd dat ze een gallozing had. Ben op bed gaan liggen en na een uur moest ik overgeven en kwam er flink wat uit. Ook gelig water, dacht dat dat misschien wel van de lever kon zijn, maar dat kan natuurlijk ook gewoon maagzuur zijn, want ik vraag me af of het eten wel zo snel in de lever komt. Is mijn maag dan misschien te zwak?

Alvast bedankt!

Als ik dat had gegeten zou ik waarschijnlijk ook hebben overgegeven dus ik denk niet dat het aan jou ligt.

Het is wel erg veel vet ineens.

De clou is volgens mij dat je olie en zuur (en eigeel) op een nuchtere maag inneemt. Dit heb je niet gedaan aangezien je eerst kefir hebt gedronken. En doe er de volgende keer eigeel bij, is vet, dus vullend. Drie uur voordat je het mengsel inneemt niets eten of drinken en een halfuur nadat je t ingenomen hebt niets eten of drinken.

Ik heb geen moeite met die hoeveelheden vet hoor. Ga er zeker niet van overgeven.

Als het zo is dat je door een gallozing met overgeven, dan zit er ergens ook een verstopping denk ik. Het lijkt me dat de "goede" weg via de onderkant is en niet de bovenkant.

ja, m'n idee was een leverreinigende smoothie met kefir, alleen dan de kefir apart omdat ik dat wel lekker vind zo;)

ik wilde daarna nog wel bitterzout nemen, maar kon niet echt m'n bed meer uit.

Bedankt voor de uitleg!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan