Parkeerbeleid

butterfly2023

Well-known member
Agenda 2030 wordt verder uitgerold en in mijn gemeente komen mensen in 'opstand'. Ik vraag me af of in jullie gemeentes dit ook a/d hand is? Ik hoop dat dit niet doorgevoerd wordt.
________________________________________________________________________________________________

In 2030 gaan bijna alle wijken in mijn woonplaats een vergunning betalen voor hun auto. Auto 1 kost 25 en de 2e auto 100 per jaar.

Je mag 200 uur visite krijgen die je aanmeldt met hun kenteken via een app. Zijn die op dan ga je voor de rest BETALEN.

Het blauwe zone gebied rond het stadshart en station wordt uitgebreid en bij station betalen. Bij het winkelcentrum gaat parkeren een heel stuk duurder worden en bij het oudere stadscentrum (stukje verderop van mijn huis) komt blauwe zone of betalen.

Het ergste vinden de mensen het aanmelden van visite. Dat is privacy. Er komt een dure scanauto (!!!!!!!!!!) de wijken rijden. En gemeente wil dit invoeren vanwege parkeer drukte wat erg discutabel is en er is hier geen ruchtbaarheid aan gegeven. In 2025 gaan de blauwe zones al uitgebreid worden.

Hier, Dordrecht, zie ik ook al blauwe zones komen bij winkels, supers, en winkelcentra.
Het plaatselijk sufferdje pluis ik niet helemaal uit, zo ik het al lees, maar ook hier is de gemeente doodstil. Geen mens heeft er ooit over gehoord of gelezen....en erger, niemand schenkt er enige aandacht aan, haalt slechts de schouders op en denkt, denk ik, daar heb je Maarten weer

Hier, Dordrecht, zie ik ook al blauwe zones komen bij winkels, supers, en winkelcentra.
Het plaatselijk sufferdje pluis ik niet helemaal uit, zo ik het al lees, maar ook hier is de gemeente doodstil. Geen mens heeft er ooit over gehoord of gelezen....en erger, niemand schenkt er enige aandacht aan, haalt slechts de schouders op en denkt, denk ik, daar heb je Maarten weer
Uiteindelijke doel. Totale controle. Zal dit parkeerbeleid overal doorgevoerd worden?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan