Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zeggen dat er 2 soorten testen in omloop zijn één negatief en één positief (rood en groen)Kan iemand mij uit de droom helpen. Het zou mij niet verbazen als het zo is. Zie Dit bericht al een paar maal voor bijkomen.Bekijk bijlage 5550
ik heb het nog niet gezien niet bij de pcr en ook niet bij sneltesten, dus lijkt me photoshopZe zeggen dat er 2 soorten testen in omloop zijn één negatief en één positief (rood en groen)
Is de test veranderd of enkel de naam van de hoaxvariant?Nu heeft maar liefst 48% van de 'gevallen' in Amsterdam omicron! Hoe men dat weet? Geen flauw idee!
Mike
Omdat dat het laatste nieuws is... Kan morgen omslaan in de variant net wat ze willen.Nu heeft maar liefst 48% van de 'gevallen' in Amsterdam omicron! Hoe men dat weet? Geen flauw idee!
Mike
En zelfs de zelfs testen komen later omdat ze te weinig slaven hebben deze tijdBekijk bijlage 6307Kreeg ik net binnen ik denk dat ik een kroket ga testen en een alcoholvrij biertje! Fuck op met je testen PostAnaal!!
Een vraag en jij kan misschien helpen.... Test corona positief of negatief.... Dat smerige bier HeEn zelfs de zelfs testen komen later omdat ze te weinig slaven hebben deze tijd
Succes met testen
Ik laat het weten als ze binnen zijn.En zelfs de zelfs testen komen later omdat ze te weinig slaven hebben deze tijd
Succes met testen
Geweldig