Pijnlijke gewrichten

Strikethebell

New member
Beste mensen,

Ik heb in het verleden vaak brandhout gezaagd in de winter. De laatste jaren weinig omdat ik voorraad genoeg had. Afgelopen winter kon ik via een kennis weer een flink aantal bomen zagen. Daar heb ik het druk mee gehad en nog. Probleem is echter, dat ik langzamerhand fysieke problemen ondervind. Dat uit zich in de gewrichten van de vingers, ellebogen en schouders. Ook ernaar ik een doof gevoel in duim, wijsvinger en middelvinger van de linkerhand. Ik ben geen idee waarom ik deze klachten nu ineens heb. Misschien dat jullie daar een idee over hebben? Zou dit een tekorten kwestie van iets kunnen zijn? De pijn wordt wel iets minder als ik in beweging ben, maar blijft toch pijnlijk. Als iemand een stevige hand geeft doet het pijn en ook de kracht om een pot te openen is lastig. De kracht is er wat uit. Dank voor het meedenken.

Hi Albert,
Heb je ook nog last van slapeloosheid en koude vingers? Ben je daarvoor nog ergens voor in behandeling gegaan?

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar heb wel een vermoeden. Ik had zelf ook last van o.a. slaapproblemen en gewrichtsklachten en bleek een aantal bacteriën en andere vervuilers aan ten grondslag te liggen. Ik werk intussen samen met deze praktijk waar ze dit kunnen onderzoeken en behandelen: https://www.praktijk-beaumont.nl

Wellicht heb je er wat aan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan