Poolshift

Medusa

Well-known member
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er de komende tijd veel informatie los komt op het gebied van de poolshift.
Nou heb ik het gevoel dat mijn BS-radar inmiddels op gebied van geopolitiek en gezondheid al aardig is ontwikkeld maar op het gebied van een komende poolshift ben ik echt nog zoekende...
Heb natuurlijk al wat rond zitten kijken maar al die doemscenario's spreken me niet echt aan.
Wat Mike schreef in het Qanon topic resoneerde helemaal:

> De elektrische activiteit van de aarde neemt toe, terwijl de magnetische afneemt. De elektrische ‘hartslag’ van de aarde wordt de Schumann-frequentie genoemd en deze is de afgelopen decennia gaandeweg verhoogd van 7.83 hz naar 12. Elke geleidelijke stijging ging gepaard met een bewustzijnsverhoging (denk aan JFK en zijn broer Robert en MLK in de 60’s).
Bij 13.13 hz vindt er een omslagpunt plaats, omdat de magnetische polen van de aarde dan verschuiven. Dit wordt verkocht als een doemscenario, maar wat als dit een ascensie-proces is dat ons niets dan spirituele verlichting brengt?
Wanneer we deze frequentie bereiken is onduidelijk, maar voor mij is superduidelijk dat we in een ‘quickening’ zitten, waarbij de beleving van tijd alsmaar sneller gaat. Al jaren ervaar ik een alsmaar groeiende verhoging en versnelling van het bewustzijn (niet alleen dat van mijzelf). Rond de kerst van 2018 ervaarde ik een nieuwe sprong voorwaarts (zoals oudgedienden op dit forum weten voel ik deze wendingen en het is niet voor het eerst dat ik hierover schrijf). Mijn eerste aanraking met QAnon was ook al vlak voor de kerst, in 2017. Al 2 jaar rond de winterzonnewende dus. Is dit wat bedoeld wordt met ‘dark to light’?

Nou moest opeens denken aan een filmpje van Kiesha Crowther wat ik in 2012 zag en na enig zoeken vond ik hem weer:

Ook deze had ik ooit opgeslagen bij m'n bladwijzers:

http://www.spaceweather.com/

Volgens mij kunnen we hier ook wel betrouwbare info vinden, maar als ik het mis heb hoor ik het graag!

https://indignatie.nl/2019/04/12/de-verzwakking-van-het-magnetisch-veld-van-de-aarde-is-sterk-versneld-en-dat-kan-apocalyptische-gevolgen-hebben-voor-ons-allemaal/

Kwam deze net toevallig tegen, 37 video's over de poolshift!

In sommige christelijke kringen wordt gedacht dat de magnetische veranderingen een voorbode kunnen zijn van de vervulling van een aantal Bijbelse profetieën over de ‘eindtijd’:
‘… de grondvesten der aarde beven. De aarde barst geheel open, de aarde schudt hevig, de aarde wankelt vervaarlijk; de aarde waggelt zeer als een beschonkene en zwaait heen en weer als een nachthut; want haar overtreding drukt zwaar op haar; zij valt en staat niet weer op.’ (Jesaja 24:18b-20)

‘Terstond na de verdrukking dier dagen zal de zon verduisterd worden en de maan zal haar glans niet geven en de sterren zullen van de hemel vallen en de machten der hemelen zullen wankelen.’ (Mat.24:29)

https://jdreport.com/over-de-verschuiving-van-magnetische-noordpool-en-waarom-we-wel-weten-wat-de-gevolgen-zullen-zijn/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan