En dit is wat AOC en de media veroorzaken:
?s=19
En - surprise! - de meest kinderachtige, grofgebekte en hysterische 'volwassene' onder hen is een VROUW. Zij moet in bedwang worden gehouden door de mannen die daar staan te protesteren. Een beter bewijs dat vrouwen door mannen in toom moeten worden gehouden zie je niet. Een beter bewijs dat vrouwen geboren tirannieke marxisten zijn zie je niet.
In de meest recente uitzending van Dotcom Radio heb ik vrouwen extremisten genoemd. Ron en Henk stonden met hun oren te klapperen en waarschijnlijk menige luisteraar ook. Leer je geschiedenis:
Tijdens de Franse Revolutie stonden de vrouwelijke 'tricoteuses' vooraan bij de guillotine om hysterisch schreeuwend de marteling en dood te eisen van vermeende vijanden. De Russische Revolutie was niet mogelijk geweest zonder de 'vrouwenrechten' die de bolsjewieken beloofden. Bij ELKE marxistische omwenteling staan de vrouwen hysterisch de mannen aan te sporen tot de meest weerzinwekkende daden.
En nu ik het toch heb over het woord 'hysterisch', dit woord verwijst naar de baarmoeder (hystera) en dit gedrag wordt al vele eeuwen exclusief toegeschreven aan vrouwen. Dit gedrag werd als dusdanig irritant beschouwd dat men zelfs over ging op het verwijderen van de baarmoeder (hysterectomie). Dat was wel heel rigoreus en bovendien hielp het ook niet
Letterlijk ELKE DAG kom ik met voorbeelden van dit soort vrouwelijk gedrag. Ik spreek wel eens persoonlijk met vrouwen die hier meelezen of meeschrijven, die dan zeggen dat ik wel heel erg inhak op vrouwen, dat is het enige wat ze 'overdreven' vinden aan mijn forum. Menige vrouw is om deze reden reeds afgehaakt, zeker als ze dachten met mij in discussie te kunnen gaan.
Ik stel het hier klip en klaar: ALL Women Are Like That. Menige vrouw maakt de vergissing door te denken: nee hoor, want ik doe niet zo, ik heb een tegenovergestelde politieke mening en ik bewaar mijn rust, dus ik voel me niet aangesproken. Tegen die vrouwen zeg ik: je hebt alleen maar een ander kookpunt, zodra ik op de juiste knoppen druk verander jij net zo goed in een onredelijk, stampvoetend kind. Ik heb het al meegemaakt met sommige vrouwelijke forumleden hier. ALL Women Are Like That.
Zo hadden we forumlid Gabrielle, tevens een trouwe luisteraar van Dotcom Radio. Totdat ik duidelijk maakte dat de QAnon-beweging een MANNELIJKE is en dat dit onmogelijk van vrouwen afkomstig kan zijn. Daarnaast heb ik haar verzekerd dat er ook een mannelijke rechts-conservatieve correctie aan zit te komen voor de feminisering van de samenleving. Toen ontplofte deze 'conservatieve' vrouw. ALL Women Are Like That. Ze zijn 'the biggest child in the room'.
En ik had gelijk over die correctie: kijk naar die strenge anti-abortuswetten in het Amerikaanse zuiden en kijk naar hoe Trump op meesterlijke wijze die vier nieuwe vrouwelijke congresleden op hun plaats zet. Dit is nog maar het begin, dames, want ALLE MODERNE VROUWEN, ook zogenaamd 'rechtse', zijn besmet met het links-progressieve feministische virus en ze vinden de 'rechten' die ze daaraan ontlenen maar wat fijn. Trump laat zien hoe makkelijk op jullie knoppen te drukken is, want jullie zijn helemaal geen mysterieuze en complexe wezens. Jullie hebben maar 1 truc: emotie. En jullie zijn geen partij voor mannelijke ratio. Nooit geweest, zal ook nooit gebeuren.
Mike