RIP Pa Triot

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Mij bereikte het bericht dat ons geliefde forumlid uit Hongarije PA Triot gisteren is overkeden. Hij kwam.mij verrassen met een bezoekje bij een lezing in Driebergen een maandje of anderhalf, twee geleden. Hij zag er toen goed uit, dus ik ben zeer benieuwd waaraan hij zo plotsklaps is overleden. Als iemand meer informatie heeft hoor ik het graag. Zijn bijdrages op dit forum.blonken uit in humor en intelligentie. Ik mis je nu al, Peter.

Mike

Mij bereikte het bericht dat ons geliefde forumlid uit Hongarije PA Triot gisteren is overkeden. Hij kwam.mij verrassen met een bezoekje bij een lezing in Driebergen een maandje of anderhalf, twee geleden. Hij zag er toen goed uit, dus ik ben zeer benieuwd waaraan hij zo plotsklaps is overleden. Als iemand meer informatie heeft hoor ik het graag. Zijn bijdrages op dit forum.blonken uit in humor en intelligentie. Ik mis je nu al, Peter.

Mike
Goh, ik ben geschokt door dit bericht. Wat erg.

Dorothé

Hij had een tumor in zijn hoofd en is vanmorgen overleden. Het ging niet goed met hem en hij dacht aan een burn out, helaas bleek het veel erger. Ik ben er ook verdrietig van, had regelmatig contact met hem.
Een tumor in het hoofd klinkt heel heftig zeg! Weet je ook hoe oud hij was geworden?

Zo jeetje wat schrik ik hiervan zeg. Heel plotseling dit. Ik merkte wel dat hij nog weinig actief was hier. Zo een intelligente man met humor en kon mij goed vinden in de kijk die hij had op het hele gebeuren in de wereld. Ik lees net zijn privé berichten aan mij terug en krijg er kippenvel van, ben er echt even stil van. Ik ga hem enorm missen hier RIP Peter.

Laatst bewerkt:
Erg schrikken inderdaad, ik kon z’n bijdrages erg waarderen. Rest in Peace PA Triot. ❤️

We hebben regelmatig uren zitten kletsen over de telefoon. Peter had ook een voorliefde voor de permacultuur tuin. Jammer dat hij dit negatieve nieuws niet gedeeld heeft, ... had positieve ervaringen kunnen delen, ...

Een hersentumor. Wie had dat gedacht? Als ik het zo lees is Peter vredig ingeslapen zonder 'behandeling', of heb ik het verkeerd? Was dat in 'Goulashland', zoals Peter het noemde, of in NL?

Mike

Een hersentumor. Wie had dat gedacht? Als ik het zo lees is Peter vredig ingeslapen zonder 'behandeling', of heb ik het verkeerd? Was dat in 'Goulashland', zoals Peter het noemde, of in NL?

Mike
Mijn zus heeft er ook een gehad in 2020,geopereerd en nadien bestraalt en nadien 3 vaxx. Afgelopen vrijdag controle en alles ok, voorlopig.

Mike
Was het te laat voor enige behandeling of wou hij het niet ?

Peter dacht zelf aan een burn-out out, veel dingen werden hem te veel en vandaar ook dat hij minder op het forum te vinden was.
Een aantal weken geleden belde hij mij en vertelde mij het nieuws dat het geen burn-out out was wat hij al een tijdje dacht maar na onderzoeken te hebben gehad een tumor in zijn hoofd.
Hij lag toen al in het ziekenhuis omdat hij zoals hij zelf zei een flinke klap in zijn hoofd te verduren had gehad.

De keer erop was hij erg vrolijk aan de telefoon en zag het weer positief in, maakte hij weer plannen en keek hij uit om terug naar Hongarije te gaan.
Ik heb hem in die weken erna op verschillende manieren proberen te bereiken maar helaas zonder resultaat, het bleef stil op alle fronten.
Afgelopen vrijdag met een knoop in mijn maag nogmaals geprobeerd te bellen terwijl mijn gevoel al het ergste deed vermoeden. Geen gehoor.
Zaterdag belde zijn zus mij en vertelde dat het erg slecht met hem ging en hij in een hospice lag (in Nederland), hier is hij dus gistermorgen ook overleden.
Volgens zijn zus wilde hij geen zware chemo behandelingen.

Zijn humor en kijk op bepaalde dingen kon ik altijd erg waarderen, we hebben regelmatig erg moeten lachen.
Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds sprakeloos van.

Mijn laatste mail contact zag ik was alweer van 07-11-'22

Hij wilde wat artikelen gaan schrijven en zelf op mijn website plaatsen en dan alleen maar ter goedkeuring mij een vinkje laten geven om mij te ontlasten zo vertelde hij aan de telefoon indertijd. Maar je moet me even tijd gunnen om dat op te pakken.

De WhatsApp kan ik niet meer nakijken want ik heb een nieuwe telefoon zonder geschiedenis.

Die woorden "je moet me even tijd gunnen" galmen nu na ...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan