Servië

edwin

Well-known member
Wat is er aan de hand tussen Servië en Kosovo?

⚡️HAPPENING NOW⚡

Air raid sirens blare and BARRACADES put up on various locations on the Kosovo-Serbian border amidst clashes.

There are unconfirmed reports of casualties among Serbian military members.

Subscribe @IntelRepublic

⚡️BREAKING NEWS⚡

Kosovo army plans to attack the northern part of Serbia at midnight - Serbian President Aleksandar Vucic.

Subscribe @IntelRepublic

Ik het doorgegeven aan iemand die heel kort geleden de Hongaars-Servische grens (met moeite .. giga-controle) is overgestoken richting Roemenië. Hopelijk al in Roemenie; heb zijn familie verteld hem te waarschuwen. Je weet maar nooit.... In 90'er jaren stond er voor mij een kartonnen bord 'linksaf Zagreb 'warzone' ... toen oorlogsgebied'... Een ongeluk zit in een klein verkeerd afslagje.

Raar bericht trouwens:

Kosovo army plans to attack the northern part of Serbia at midnight - Serbian President Aleksandar Vucic.

Kosovo ligt ten zuiden van Servië. Hoe kunnen ze dan het noorden van Servië aanvallen?

Klinkt logisch als je bedenkt dat de VS deepstate via de heartland doctrine eigenlijk uit is op het destabiliseren van het Euraziatische continent om internationaal te kunnen blijven floreren.

Kosovo oorlog is volgens mij ook gestart door NATO, operation Gladio. Het is mij verteld dat islamieten en (ik vermoed) christelijk bevolking in vrede samenleefde. De haat is aangejaagd door derden (Gladio).

Is EU weer aan het stoken in een oude gecreeerd conflict? Zodat ze het corrupte Nato nazi-eskader weer de boe lplat kunnen laten bombarderen .. en deze keer Putin de schuld geven... Het is niet zo moeilijk ...draaiboeken verzinnen.

Bijlagen

Viktor Orban refused Bill Clinton’s 1999 request to wage war on his neighbor

Serbian President Aleksandar Vucic revealed on Saturday that American and British leaders, including President Bill Clinton, urged Hungary to invade Serbia by land in 1999. Hungarian Prime Minister Viktor Orban, who told Vucic of the request, refused.

Zit Orban al zolang?
Blijkbaar van 1998 tot 2002 en vanaf 2010.
Overigens is Mark Rutte ook in 2010 begonnen als premier.

Viktor Orban refused Bill Clinton’s 1999 request to wage war on his neighbor

Serbian President Aleksandar Vucic revealed on Saturday that American and British leaders, including President Bill Clinton, urged Hungary to invade Serbia by land in 1999. Hungarian Prime Minister Viktor Orban, who told Vucic of the request, refused.

Zit Orban al zolang?
Blijkbaar van 1998 tot 2002 en vanaf 2010.
Overigens is Mark Rutte ook in 2010 begonnen als premier.
Van 1998 tot 2002 was hij premier. En vanaf 2010 is hij dat opnieuw

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan